PDAclub.pl

Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Komarek.pl w Wrzesień 06, 2015, 19:00:44

Tytuł: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Wrzesień 06, 2015, 19:00:44
Witka. Pewnie wiekszosc uzna problem za lamerski, ale poleglem i prosze o pomoc.
Sorki za brak polskich liter.

Kumpela z pracy w NL czesto jezdzi do PL wiec postanowila kupic polska mape czyli AutoMape PL w wersji box.
Navi to Becker 6.0 active plus z WinCE6.

Sformatowalem karte 8 GB, wlozylem do czytnika w laptopie, zainstalowalem AM tak jak na filmie video, wpisalem licencje,
po komunikacie wyjalem karte, wlozylem do Beckera, odpalilem AM (bezproblemowo, sam znalazl sciezke i zapytal czy uruchomic), zamknalem i ponownie do kompa.
Zakonczylem instalke, przypisalem AM do karty i wszystkie komunikaty OK.

Ponownie do Beckera i d**a zbita. Nie startuje ani z autostartu ani z pliku wceAM ani automapaEU. Co dalej?

Czy moge ponownie sformatowac i reinstalka czy raczej nie.
Boje sie, ze jak ponownie podam licencje to instalka wyleci w powietrze, bo przecie raz podalem.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: adrianos287 w Wrzesień 06, 2015, 19:14:26
dodatek do beckera zaznaczyłeś??
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Wrzesień 06, 2015, 19:19:00
dodatek do beckera zaznaczyłeś??


Tak.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: nocnyMarek w Wrzesień 06, 2015, 21:42:44
Boje sie, ze jak ponownie podam licencje to instalka wyleci w powietrze, bo przecie raz podalem.

Tu nie ma się czego bać, w najgorszym wypadku
(jeśli przypisałeś do karty, a wybierzesz urządzenie lub odwrotnie)
dostaniesz komunikat, że licencja jest przypisana do innego urzadzenia.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Wrzesień 07, 2015, 08:12:31
Dzieki za info, probowalem jeszcze raz i klapa.
Napisalem na szybko mail do Automapy z prosba o pomoc zobacze co odpisza.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: mariano52 w Wrzesień 07, 2015, 09:28:12
Niektóre urządzenia mają fabrycznie wgraną aplikację AM w urządzeniu. Podłącz urządzenie do komputera bez karty i usuń folder AM i mobile navigator. Ja tak miałem w nowym Modecomie.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Wrzesień 07, 2015, 10:30:36
Dzieki, wieczorem poprobuje. Zobacze co mi odpisze support.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Wrzesień 08, 2015, 20:00:28
Podłącz urządzenie do komputera bez karty i usuń folder AM i mobile navigator ...


Jestes genialny  :ok:
Usunalem pliki, ponownie zainstalowalem AM i po pierwszym wlozeniu karty powstal nowy folder z autorunem.
Po drugim wlozeniu karty AM uruchamia sie po wlaczeniu navi. Nie musialem nawet ustawiac GPS-u - widzi satelity.
Jak wyjme karte - uruchamia sie program Beckera btw to chyba iGo z nakladka Beckera.

Wielkie dzieki kolego  :)

Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Październik 11, 2015, 22:00:16
Jezdzilem trzy dni na Automapie po Polsce i z trudem, ale musze przyznac - bije TT na leb co do aktualnosci i dokladnosci.
Czasem mialem nawet stres ze wybiera jakies wydupia po Slasku ale musze przyznac ze bezstresowo wyprowadzila z
Wadowic do Strzelec opolskich. Gratki.

Do NL wrocilem na TT bo mam wersje EU z radarami  :]
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Listopad 17, 2017, 19:46:14
odkopuje i prosze o podpowiedz
automapa polski z tego watku we wrzesniu ub roku zostala zaktualizowana przez strone automapa.pl
w tym roku wlascicielka zapomniala wykupic aktualizacje w terminie i minelo ponad 2 miesiace od wygasniecia licencji
nie ukrywam ze ani ona ani ja nie rozumiemy praktycznie nic ze strony producenta
zamiast napisac prosto czy mozna po terminie aktualizowac pieprza o jakims upgrade i subskrypcji  :-|
nie minely 24 m-ce od aktualizacji (ostatnia w czerwcu) ale licencja ma ponad 2 lata!
w koncu mozna zaplacic za kolejny rok czy nie?

btw jakis niedorobiony magister musial pisac na stronie automapy :(((
sorki za brak polskich liter

tapatalked
verstuurd vanaf mijn iphone
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: edwardk w Listopad 18, 2017, 12:27:09
W takiej sytuacji można przedłużyć licencję, licencja będzie krótsza o ten okres od wygaśnięcia licencji.

Pozdrawiam.
Tytuł: Odp: AM na karcie microSD - problem
Wiadomość wysłana przez: Komarek.pl w Listopad 19, 2017, 17:38:48
czyli 2 m-ce
dzieki za rozjasnienie

tapatalked
verstuurd vanaf mijn iphone