"Użytkownicy o nas" na stronie AM

  • 63 Odpowiedzi
  • 16100 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
"Użytkownicy o nas" na stronie AM
« dnia: Luty 17, 2011, 15:54:29 »
Na stronie głównej AM  pojawiły się nowe komentarze w panelu " Użytkownicy o nas "

Najbardziej ujęła mnie wypowiedź ( szczególnie w kontekście tego wątku):
"LiveDrive! jest genialne! Ten system "anty-korkowy" jest dla mnie genialny. Bardzo ułatwia poruszanie po mieście. Brawa dla programistów!   M.H 25 listopada 2010 "

Rozumiem marketing i propagandę oraz chęć zysku ..... ale jest to zwykłe nabijanie ludzi w butelkę żeby nie powiedzieć oszustwo.


*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 17, 2011, 16:33:23 »
Nie odbieram tego w ten sposób - tak robią wszyscy, np. w internetowych sklepach z oponami też są wpisy o tym jakie dobre są te czy inne opony, a komentarze wypisywane są przez pracowników sklepu. Nie można tych wpisów traktować poważnie i się na nich opierać. Tu na forum tez są zadowoleni i nie zadowoleni z systemu SR i nikt nie wie ile z tych przychylnych jest pisanych na zamówienie AM.
Ja się na razie przyglądam, włączam i wyłączam (pytałem o różne kwestie których nie rozumiem, ale jakaś "dobra" dusza poprzycinała i poprzenosiła nie wiedzieć dlaczego) jak do tej pory mam doświadczenia tylko z jazdy po Warszawie i oceniam je pozytywnie, znając miasto sam mogę decydować czy stosować się do zaleceń czy nie, ale wskazania są trafne.
Może do poprawnego działania zbyt mało urządzeń wysyłających dane bierze w tym udział, bo wśród moich znajomych większość to tanie nawigacje bez możliwości wymiany danych.
Może gdybyśmy lepiej znali jak ta technologia działa to bardziej można by jej ufać lub mniej.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 17, 2011, 16:50:53 »
@JR.Nysa

A to niby dlaczego? Dlaczego sformułowanie, że "Live Drive ułatwia poruszanie się po mieście" jest "nabijaniem ludzi w butelkę" i "zeby nie powiedzieć oszustwem"?

Czy sformułowanie "ułatwia" oznacza to samo, co "umożliwia"?

Czy występowanie błędów, co się zdarza w każdej usłudze, ją całkowicie skreśla?

Toż po to właśnie kupiłem Automapę, by właśnie, o ile jest to możliwe technicznie I BIZNESOWO (bardzo ważne podkreślenie - nikt nie będzie dokładał ani centa ze swojej kasy do usługi), dostać informację o tworzeniu się korków. I tak dobrze, że w ogóle chociaż w powijakach ta usługa działa, bo wg mnie większość woli jeździć albo tak, jak zapamiętali to z przekazów rodzinnych do kilku pokoleń wstecz, i nie będzie ich nikt pouczał, bo to dyshonor, ewentualnie tylko głównymi drogami, bo boczne to obciach,  program sobie spiraci, bo wydawanie 20EUR rocznie jest ponad kieszeń przeciętnego Polaka, a w korku postoi i pozłorzeczy na rząd.

Gdzie jest konkurencyjny produkt, który umożliwia lepsze, wg kolegi, działanie mechanizmu ostrzegania przed korkami w Polsce niż Automapa, i przy okazji gdzie jest ta lepsza firma, która nie nabija ludzi w butelkę i nie oszukuje, przy okazji RZECZYWIŚCIE ułatwiając poruszanie się po Polsce, tak, by kolega to przyznał?

Czy przez kolegę nie przemawiają przypadkiem zawiedzione oczekiwania bez pokrycia i spora nuta demagogii?

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 17, 2011, 17:17:48 »
Cytat: ycbo
Tu na forum tez są zadowoleni i nie zadowoleni z systemu SR i nikt nie wie ile z tych przychylnych jest pisanych na zamówienie AM.
Nikt też nie wie ile z tych nieprzychylnych jest pisanych na zamówienie konkurencji.

A w ogóle to wszyscy żyjemy w matriksie, w internecie są sami pracownicy działów sprzedaży
producentów oraz ich działów PR, oraz agencje reklamowe i firmy zajmujące się 'czarnym pijarem'.
Normalni użytkownicy wyginęli jakieś 2 pokolenia wstecz, a pozostały przy życiu tylko marketoidy
i inne mutanty. Każda opinia jest interesowna i opłacona albo z jednej albo z drugiej strony.
Weź pigułkę ...
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 17, 2011, 17:19:53 »
... Czy występowanie błędów, co się zdarza w każdej usłudze, ją całkowicie skreśla?...
Ale niewystępowanie jakichkolwiek efektów (oprócz błędów) działania tej usługi w takim mieście jak Lublin przynajmniej stawia tę usługę pod ogromnym znakiem zapytania.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 17, 2011, 18:31:05 »
@ochkarol

FYI: "Według danych GUS na dzień 1 stycznia 2010 r., w Polsce są 903 miasta".

To musi być naprawdę straszne , kiedy 1/903 usługi (dziura informacyjna bądź błędne działanie w Lublinie) nie działa prawidłowo.

Faktycznie, po takim ciosie w prestiż firmy Aqurat się nie podniesie. ;)

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 17, 2011, 18:55:53 »
@ochkarol

FYI: "Według danych GUS na dzień 1 stycznia 2010 r., w Polsce są 903 miasta".

To musi być naprawdę straszne , kiedy 1/903 usługi (dziura informacyjna bądź błędne działanie w Lublinie) nie działa prawidłowo.

Faktycznie, po takim ciosie w prestiż firmy Aqurat się nie podniesie. ;)

Zgodnie z zasadami logiki, twierdzenie jest prawdziwe, gdy nie istnieje ani jeden przypadek w którym zdanie to nie jest prawdziwe. Tak więc, twierdzenie, że  "usługa LD działa" jest fałszywe jeśli wskazany zostanie choć jeden przypadek gdy jest inaczej. No i "och Karol" ten przypadek wskazał.

No i BTW, rozumiem, że Ty przetestowałeś działanie usługi LD we wszystkich pozostałych 902 miastach?

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 17, 2011, 19:32:30 »
No dobrze, pójdźmy Twoim tokiem myślenia:
zgodnie z zasadami logiki, twierdzenie jest prawdziwe, gdy nie istnieje
ani jeden przypadek w którym zdanie to nie jest prawdziwe
.

No to masz choć jeden przypadek gdzie LD działa, w ten sposób udowodniłem,
że stwierdzenie że"usługa LD nie działa" jest fałszywe  :proud:

W sąsiednich wątkach znajdziesz po kilka przykładów na to że, LD działa i kilka że nie działa, co na to logika?  B)
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline ajed

  • *****
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 17, 2011, 19:37:13 »
W sąsiednich wątkach znajdziesz po kilka przykładów na to że, LD działa i kilka że nie działa, co na to logika?  B)

Że nie dowodzi się twierdzeń negatywnych  :wink:

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 17, 2011, 19:52:52 »
@ochkarol
FYI: "Według danych GUS na dzień 1 stycznia 2010 r., w Polsce są 903 miasta". ...
I działa w (załóżmy) 10-ciu. Czyli 1,11 % miast w Polsce  :P
Dla Twojej informacji - Lublin jest w pierwszej 10-tce.
A skoro w tak dużym mieście nie funkcjonuje to prawidłowo, to co mówić o mniejszych aglomeracjach. Przypomnę, że usługa jest reklamowana jakoby działała w całym kraju a Polska nie kończy się na Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach czy Łodzi + trasy pomiędzy nimi.

Jak usługa może działać prawidłowo w Lublinie jak posługuje się tak bzdurnymi danymi jak w tym poście.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 17, 2011, 20:34:08 »
I całe Twoje misterne wyliczenia na nic, mamy rok 2011 i już 908 miast w Polsce  :lol:
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 17, 2011, 21:05:10 »
@ochkarol

:))))))))

To mnie kolega rozbawił :) Ja tu o LD w całym kraju, a kolega tylko o Lublinie i Lublinie :)

Od razu mi się przypomniał Kabaret Moralnego Niepokoju i skecz egzaminacyjny, w którym zapytany o Francję gada tylko o Węgrzech, bo akurat o nich coś wie - polecam:

Kabaret Moralnego Niepokoju - Dzwoniec na egzaminie (najlepsza wersja)

BTW: Tak się zastanawiam, czy, akurat w Lublinie, jest, poza kolegą, chociaż jedna osoba, używająca LD ;) To jest raczej zagłębie konserwatystów, którym nie w smak czyjeś rady i mówienie im, co mają robić i jak jechać, skoro tam wszyscy dobrze to wiedzą ;) I w ten sposób producent zwiększa sprzedaż Automapy, dopasowując się do lokalnych, konserwatywnych gustów, nie proponując zmiany trasy użytkownikom ;)

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 17, 2011, 21:23:22 »
Piszę o Lublinie, bo w Lublinie mieszkam i tutaj testuję.
Nie zwykłem wypowiadać się o rzeczach, o których nie mogę mieć pojęcia.
Podczas kilku pobytów w Kielcach również nie zauważyłem działania LD ale, że przebywam tam incydentalnie więc nie wypowiadam się czy tam LD działa i jak.
Z lektury tego forum wysnuć można prosty wniosek, że skutki (raz dobre a raz nie) działania LD widoczne są jedynie w kilku, największych miastach w Polsce i dużych arteriach łączących te miasta.
I ten cały Twój kraj sprowadza się właśnie do tych miast. :P
Więc powtórzę - cały kraj to nie tylko kilka największych miast w Polsce.

Nie twierdzę, że LD nie działa (do czego sprowadzona została moją wypowiedź).
Twierdzę, że dużo jeszcze brakuje aby ta usługa działała tak jak reklamuje ją producent.
A jeśli postawimy pytanie "Czy LiveDrive działa w całej Polsce?" (bo ponoć o tym piszesz) to odpowiedź brzmi:
LiveDrive nie działa w całej Polsce. Specjalnie dla Ciebie napisałem pełnym zdaniem.

P.S. I żeby nie było - poprzez pojęcie "działania" rozumiem prawidłowe działanie, zgodne z zapewnieniami producenta.
I mam do Ciebie jeszcze jedną prośbę - używaj w dyskusji argumentów merytorycznych albo nie dyskutuj wcale.
Twoje uwagi na temat Lublina są co najmniej niesmaczne, żeby nie powiedzieć, że niekulturalne.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 17, 2011, 21:23:47 »
Ochkarol się myli twierdząc, że LD! działa w Łodzi czy też jej okolicach !

Z całą stanowczością stwierdzam - LD! w Łodzi oraz byłym woj. łódzkim nie działa prawidłowo.
A co do kabaretów to mnie bardziej niż podany kabaret rozbawiła dziś nawigacja stwierdzając tuż po komunikacie "100m do celu" gdy już szukałem odpowiedniego miejsca do zaparkowania pod salonem jednego z dilerów samochodowych, że są utrudnienia w ruchu i wyświetlając jednocześnie komunikat o tym, że trasa ulega zmianie na niekorzyść + 3 minuty i + 4 km.
Mając taką nawigację z takimi usługami to śmiało można pisać skecze do TVP2. Powodzenie gwarantowane.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 17, 2011, 21:24:50 »
Ależ działa! Tylko do kitu  :wink:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 17, 2011, 21:43:51 »
@ochkarol

Skoro kolega jest taki zadziorny, zacznijmy od faktów.

Jakoś nie mogę znaleźć na stronie producenta, że zagwarantował w swoim produkcie działanie LD na terenie miasta Lublin. Gdyby kolega był tak łaskawy i odniósł się linkiem do portalu www.automapa.pl, w którym miejscu jest ta informacja?

Mało tego, jest wyraźna informacja: "W obecnej wersji program nie dysponuje jeszcze natychmiastową informacją o wszystkich utrudnieniach w ruchu."

Od tego zacznijmy psioczenie na LD - czy faktycznie rzeczywista funkcjonalność programu mija się z opisem produktu.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 17, 2011, 22:00:04 »
Masz Kolego rację, że Aqurat tak to napisał aby przypadkiem nic z treści wiążącego nie wynikało.

Ja jednak odnoszę wrażenie, że nie do końca rozumiesz intencje ochkarol.
Kolega próbuje Ci powiedzieć, że skoro usługa na jakimś terenie już działa (są dostępne informacje) to niech działa właściwie a nie szkodzi użytkownikom.
Możemy przyjąć, że coś się rozwija itd. (błędy młodości) ale któregoś dnia trzeba "dorosnąć" i zacząć wyciągać "konsekwencje".
Takie przypadki jak wcześniej przeze mnie opisany są codziennością np. w Łodzi.

Na dziś jestem na etapie kabaretowego traktowania takich komunikatów a w konsekwencji usługi i ją wdrażających.
Lecz pewnego dnia trzeba będzie powiedzieć "dosyć" i napisać prawdę nawet na ich stronach firmowych.
Obecnie pisane takich "bania luków" przejdzie. Za kilka miesięcy będzie jednak to już wprowadzanie klienta w błąd.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 17, 2011, 22:25:49 »
@ppepe

Ja ciągle mam odmienne wrażenie - jak dla mnie system lD działa nieźle, jak dla produktu, który nie ma konkurencji i który używa garstka (ja szacuję ją na 5%) użytkowników. i który jest oparty o nowoczesną technologię on-line via Internet (two-way), a nie TMC, czyli one-way only.

Konkurencja to podstawa - bez niej produkty zastygają, a nawet sie mogą pogarszać w czasie.

Być może na jakiś czas osiągnęliśmy szczyt możliwości tego systemu, bo akurat taka jest wypadkowa zapotrzebowania ze strony klientów i możliwości technicznych, pozwalających na ustalenie ceny na adekwatnym dla klientów pułapie.

Jest nawet takie przysłowie, że drzewa nie rosną do nieba.

Moim zdaniem narzekaniem się tu nic nie zmieni, jedynym liczącym się aspektem jest aspekt finansowy i tyle. A, że klientom niestraszne problemy z LD w Lublinie ;), to i nie należy się spodziewać zbyt szybkiej poprawy funkcjonalności LD w tym mieście. ;)

Szczerze mówiąc, marzyłem sobei kiedyś o powstaniu prawa drogowego, które obejmuje obowiązkowe zainstalowanie jednej z konkurencyjnych nawigacji on-line w samochodzie, refinansowanej z budżetu, w celu poprawnego planowania jazdy na terenie CAŁEGO KRAJU, a może i UE i pośrednio zbierania informacji, jakie drogi budować, a jakie sobie odpuścić. Wtedy mielibyśmy, jak sądzę, dość źródeł informacji :) Ale na razie to mrzonki :)

*

Offline izaw

  • *****
  • 1165
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 17, 2011, 22:32:35 »
spinnek, proszę wylicz miasta okolice itd. w których LD Tobie działa. Komuś zarzucasz jednostkowy przykład podaj swoje.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 17, 2011, 22:43:24 »
Skoro kolega jest taki zadziorny, zacznijmy od faktów.
Bo lubię dyskusję ale rzeczową.
Jakoś nie mogę znaleźć na stronie producenta, że zagwarantował w swoim produkcie działanie LD na terenie miasta Lublin. Gdyby kolega był tak łaskawy i odniósł się linkiem do portalu www.automapa.pl, w którym miejscu jest ta informacja?
Myślisz, że będą wypisane miasta w których działa a w których nie?
Odbijając piłeczkę napiszę tak.
Po pierwsze nie jest również napisane, że działa tylko na niewielkiej (procentowo) części kraju.
Ponadto napisane jest, że:
Cytuj
... użytkownicy AutoMapy otrzymują w czasie rzeczywistym informacje o bieżącej sytuacji drogowej...
Powiem tak - to ja w Lublinie nie otrzymuję. Bo sytuacja na drogach w Lublinie sobie a LD sobie.
Nie jest napisane, że niektórzy otrzymują. Niby wszyscy  :-? Ale ja po działaniu AM w moim rodzinnym mieście tego nie zauważam.

Mało tego, jest wyraźna informacja: "W obecnej wersji program nie dysponuje jeszcze natychmiastową informacją o wszystkich utrudnieniach w ruchu."
Standardowe zabezpieczenie, żeby z byle powodu nie wylądować w Sądzie. Zresztą nielogicznym byłoby oczekiwać 100% i natychmiastowej informacji o utrudnieniach, bo takiego systemu nie ma i nie wiem czy kiedykolwiek będzie.
Od tego zacznijmy psioczenie na LD - czy faktycznie rzeczywista funkcjonalność programu mija się z opisem produktu.
Rzeczywista - w dużej części tak.

I uważam, że krytyka jest najbardziej wskazana, bo co ma pobudzić do działania Aqurat jak nie krytyka. Pochlebstwa? Żeby jeszcze zasłużone.
Poza tym pochlebstwa sami sobie wypisują na swojej stronie, to dla równowagi... ;)

A tak na marginesie. Skąd ten szacunek na 5%?
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2011, 22:45:10 wysłana przez ochkarol »
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 18, 2011, 10:06:17 »
@JR.Nysa

A to niby dlaczego? Dlaczego sformułowanie, że "Live Drive ułatwia poruszanie się po mieście" jest "nabijaniem ludzi w butelkę" i "zeby nie powiedzieć oszustwem"?

Czy sformułowanie "ułatwia" oznacza to samo, co "umożliwia"?

Czy występowanie błędów, co się zdarza w każdej usłudze, ją całkowicie skreśla?

Toż po to właśnie kupiłem Automapę, by właśnie, o ile jest to możliwe technicznie I BIZNESOWO (bardzo ważne podkreślenie - nikt nie będzie dokładał ani centa ze swojej kasy do usługi), dostać informację o tworzeniu się korków. I tak dobrze, że w ogóle chociaż w powijakach ta usługa działa, bo wg mnie większość woli jeździć albo tak, jak zapamiętali to z przekazów rodzinnych do kilku pokoleń wstecz, i nie będzie ich nikt pouczał, bo to dyshonor, ewentualnie tylko głównymi drogami, bo boczne to obciach,  program sobie spiraci, bo wydawanie 20EUR rocznie jest ponad kieszeń przeciętnego Polaka, a w korku postoi i pozłorzeczy na rząd.

Gdzie jest konkurencyjny produkt, który umożliwia lepsze, wg kolegi, działanie mechanizmu ostrzegania przed korkami w Polsce niż Automapa, i przy okazji gdzie jest ta lepsza firma, która nie nabija ludzi w butelkę i nie oszukuje, przy okazji RZECZYWIŚCIE ułatwiając poruszanie się po Polsce, tak, by kolega to przyznał?

Czy przez kolegę nie przemawiają przypadkiem zawiedzione oczekiwania bez pokrycia i spora nuta demagogii?

@spinnek

Nie wiem na ile jesteś zorientowany w temacie LiveDrive! bo lektura kilku wątków na tym forum daje jednak do myślenia .Poniżej 2 odnośniki.

http://pdaclub.pl/forum/automapa/czy-am'traffic-dziala/

http://pdaclub.pl/forum/automapa/amtraffic-dziala-karambol-na-a4-kolo-gliwic/

Problem tego "ustrojstwa" polega na niekompletnym , niepełnym oraz przypadkowym pobieraniu danych z serwisu Targeo.pl.
Napisałem kilkanaście maili do supportu AM w sprawie działania rzeczonego "systemu antykorkowego".

Mail do supportu  26.01.2011

"Witam

godz. 16.10 LiveDrive! znowu niewydolne !!!!
Bardzo mało danych do pobrania!!!!!
Brak danych dla dróg krajowych , wojewódzkich i autostrad !!!!"

odpowiedź 27.01.2011

"Rzeczywiscie okresowo wystepuja tego typu problemy. Pracujemy juz nad rozwiazaniem problemu.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (mp)"

Mail do supportu 17.01.2011

 *Witam*
Dlaczego korek widoczny na targeo.pl jest z ogromnym opóźnieniem (1h)
widoczny w systemie AM Traffic - system niby LIVE?????
W załączeniu 2 pliki z obrazem sytuacji w AM i na targeo.pl
 Kiedy system Traffic zacznie działać poprawnie?

Odpowiedź 17.01.2011

"Witam,

pracujemy nad przyspieszeniem wymiany danych o korkach i w przyszlosci bedzie ona odbywala sie coraz szybciej.

Pozdrowienia / Regards / Mit freundlichen Gruessen
AutoMapa (dk)"

I o to przyśpieszenie wymiany danych chodzi. Coś co jest widoczne na Targeo jako korek lub znaczne spowolnienie w ruchu często nie jest widoczne w systemie LiveDrive!

Spinnek ,a czy ty wysłałeś chociaż 1 maila do supportu w tej sprawie?

W całym tym zamieszaniu z LiveDrive! chodzi tylko i wyłącznie o uczciwość f. Aqurat. Wiedzą że system nie działa tak jak powinien bo mają dużą ilość zgłoszeń od użytkowników a jednak na siłę i trochę wbrew zdrowemu rozsądkowi  system LiveDrive! jest jednym z czterech głównych  filarów ich marketingu w sprzedaży AM (screen ze strony AM poniżej) z ponumerowanymi - kolor czerwony- najważniejszymi wg producenta zaletami AM .

Ostatnio wysłałem im kilka maili w sprawie LiveDrive jednak nie dostałem już na nie odpowiedzi...... :S

W okolicy której korzystam z AM system LD! (woj. opolskie) niestety nie sprawdza się głównie ze względu na brak odpowiedniej ilości danych, a jeżeli te dane są niestety są niekompletne bądź nieprawdziwe i nie mają wpływu na właściwe  wyznaczanie tras w "systemie antykorkowym" .
Po informacjach od forumowiczów są również sygnały że system nie działa poprawnie również w Lublinie (ochkarol) i Łodzi (ppepe).


« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 10:27:22 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 18, 2011, 10:49:58 »
@ JR - ja tam jednak widzę duży postęp chociażby na przestrzeni miesiąca. Pomijając okres zadyszki gdzie na Wa-wę pobierało mi kilka czy kilkanaście KB na zasięgu dużym. Normalnie pobiera ok. 70KB. Rekord 92KB był piątek przed feriami.
Oczywiście sa miejsca gdzie tych danych jest mniej. Moim zdaniem LD jednak ma lepsze dane niż targeo traffic, oczywiście pod warunkiem że się nie wykrzaczy.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 18, 2011, 10:50:49 »
@ spinnek.

Czy chciałbyś stać w tym korku ok. 30-40 min. ?

Ja go omijam bo wiem że tam się tworzy natomiast w LiveDrive go prawie nigdy nie ma .Na Targeo często jest u czarno.

Chyba teraz wiesz o co mam pretensje  do f. Aqurat . Brak spójności danych albo ich brak.

Czy to w twoim przekonaniu jest w porządku?

Na zdjęciu "Skoroszyce" faktyczny stan jaki często ma miejsce w miejscowości Skoroszyce przed którą tworzą się te korki.
 

Czy czułbyś się nabity w butelkę i omamiony złudną reklamą i pustymi frazesami ?
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 11:09:06 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 18, 2011, 11:34:35 »
@JR pretensje to możesz mieć że dane SR odbiegają od rzeczywistości - zresztą muszą bo gdyby było sporo danych LD to i SR byłby lepszy. Sprawdziłem te Skoroszyce w targeo i są owszem historyczne dane LD ale dosłownie kilka... pozostałe to prognozy. A jak prognozy mają być dobre gdy są z powietrza? Chyba nikt tam nie jeździ z AM LD poza Tobą... Pomyśl chwilę - czego Ty oczekujesz?
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 11:51:04 wysłana przez jachraniak »

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 18, 2011, 11:47:12 »
@JR.Nysa

Trzymając się faktów, do czego się odwołujesz pisząc o złudnej reklamie i o pustych frazesach?

Proszę o linki na www.automapa.pl dotyczące, które nie są realizowane.

Poza tym, zastanawia mnie to, że pytasz o to, czy ja chciałbym stać w korku 30-40 minut. A co to ma do rzeczy, czego ja chcę, a czego nie chcę, czego pragnę, a czego nienawidzę? Właśnie o tych zawiedzionych oczekiwaniach pisałem Ci na początku - czy możesz wskazać mi te wpisy, w których produkt (=LD) jest niezgodny z jego opisem? Czy możemy się pochylić nad REALNĄ rzeczą, jaką jest ten produkt, a nie oderwanymi od rzeczywistości pobożnymi życzeniami bez pokrycia? Czy przypadkiem nie piszesz, tak z głębi serca, o JR.Nysa Drive, czyli o systemie, którego nikt nie zbudował, ale powinien był taki system powstać?

*

Offline paulus

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NR450BV + AM EU 6.10.0
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 18, 2011, 11:59:09 »

BTW: Tak się zastanawiam, czy, akurat w Lublinie, jest, poza kolegą, chociaż jedna osoba, używająca LD ;) To jest raczej zagłębie konserwatystów, którym nie w smak czyjeś rady i mówienie im, co mają robić i jak jechać, skoro tam wszyscy dobrze to wiedzą ;) I w ten sposób producent zwiększa sprzedaż Automapy, dopasowując się do lokalnych, konserwatywnych gustów, nie proponując zmiany trasy użytkownikom ;)
Myślę kolego, że na pewno jest i to nie jedna osoba, tylko nie wszyscy udzielają się na forach internetowych. Poza tym nie wiem skąd jesteś, że wyrażasz takie skrajne opinie o, również moim mieście. Nie żebym się miał na Ciebie denerwować, bo zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy, bardziej wyedukowany i znający wszelkie aspekty życia doczesnego i nie tylko  :E
A wracając do AM i cudów w Lublinie, to nawet tak banalna rzecz jak APR działa czasami jak nawiedzony. Marzenka mówi "skręć w prawo", a APR pokazuje, że na prawym pasie to żeby nie wiem co, to nie stawaj, choćby Cię nawet policja miała capnąć, bo akurat najwłaściwszym do tego manewru jest skrajny pas lewy  :O (przy 3 pasach przed skrzyżowaniem). Więc nie rozumiem Twojej obrony AM i jej producentów, skoro robią takie byki.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 18, 2011, 12:31:48 »
@JR pretensje to możesz mieć że dane SR odbiegają od rzeczywistości - zresztą muszą bo gdyby było sporo danych LD to i SR byłby lepszy. Sprawdziłem te Skoroszyce w targeo i są owszem historyczne dane LD ale dosłownie kilka... pozostałe to prognozy. A jak prognozy mają być dobre gdy są z powietrza? Chyba nikt tam nie jeździ z AM LD poza Tobą... Pomyśl chwilę - czego Ty oczekujesz?

Tylko dlaczego w AM brak danych które "aktualnie są dostępne" na Targeo?
Jeżeli ich nie ma na serwerze to nie mam żadnych pretensji o brak ich prezentacji w LiveDrive!.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 18, 2011, 12:47:34 »
@paulus

Spokojnie, o Lublinie pisałem żartobliwie. Widać to po minkach. Skrajne opinie o mieście? Waćpan te minki zauważył, czy natychmiastowa chęć obrony ukochanego miasta przesłoniły koledze ten fakt? :)

Po drugie, odnoszę się do pierwszego postu, w którym irytację piszącego (JR.Nysa) wzbudziło sformułowanie "LiveDrive! jest genialne! Ten system "anty-korkowy" jest dla mnie genialny".

Jako żywo nie ma tam nic o APR. Czy padło tam sformułowanie np. "Nareszcie APR działa WSZĘDZIE!!!"? Jeśli tak, będzie kolega mógł słusznie pisać, że to ściema i bull....

Ja nie bronię AM i jej producentów. Po prostu stoję sobie z boku i zauważam, że zarzuty użytkowników w stosunku do produktu są źle trafione. A jako inżynier nie lubię, kiedy zaawansowane technicznie projekty, z których sam korzystam, się nie udają tylko z powodu starego jak świat zapotrzebowania na narzekanie :)))))

Chodzi mi tylko o to, byśmy na technicznym forum rozmawiali merytorycznie :) A nie, gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 18, 2011, 12:54:52 »
oto widoczek z 12:45

I mamy dylemat - kłamie LD czy targeo? W AM nie ma danych LD - goły SR jak na obrazku. Może być różnie - pomijając okres zadyszki serwerów LD moje obserwacje wskazują że LD jest dokładniejsze od Targeo. Co może oznaczać że po prostu nikt tam nie jeździ z AM LD
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 12:59:52 wysłana przez jachraniak »

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 18, 2011, 13:02:20 »

Chodzi mi tylko o to, byśmy na technicznym forum rozmawiali merytorycznie :) A nie, gdzie dwóch Polaków, tam trzy opinie.

Prawdziwa jednomyślność jest tylko na cmentarzu..... panie inżynierze