"Użytkownicy o nas" na stronie AM

  • 63 Odpowiedzi
  • 16121 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 18, 2011, 14:14:05 »
@JR.Nysa

Nie chodzi mi o jednomyślność.

Cały czas czekam na wykazanie przez kolegę tego, o co prosiłem poprzednio, czyli:

"Trzymając się faktów, do czego się odwołujesz pisząc o złudnej reklamie i o pustych frazesach?

Proszę o linki na www.automapa.pl dotyczące, które nie są realizowane."

Bo inaczej będzie głupio, i kolega wyjdzie na gołosłownego, co to rzuca bez pokrycia ciężkie oskarżenia.

*

Offline paulus

  • **
  • 132
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NR450BV + AM EU 6.10.0
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 18, 2011, 14:25:26 »

Spokojnie, o Lublinie pisałem żartobliwie. Widać to po minkach. Skrajne opinie o mieście? Waćpan te minki zauważył, czy natychmiastowa chęć obrony ukochanego miasta przesłoniły koledze ten fakt? :)

A mnie się wydaje, że kolega inżynier pisał raczej ironicznie, niż żartobliwie, ale to tylko moje skromne zdanie.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 18, 2011, 14:50:36 »
Cały czas czekam na wykazanie przez kolegę tego, o co prosiłem poprzednio, czyli:
"Trzymając się faktów, do czego się odwołujesz pisząc o złudnej reklamie i o pustych frazesach?
Proszę o linki na www.automapa.pl dotyczące, które nie są realizowane."
Bo inaczej będzie głupio, i kolega wyjdzie na gołosłownego, co to rzuca bez pokrycia ciężkie oskarżenia.
A Tobie ile takich przykładów trzeba podać? 3000? Tyle postów tutaj nie ma o LD.
Można było nie narzekać na LD jak faktycznie się rozwijał - np. rok temu. Ale teraz jego działanie, w zderzeniu z tym jak jest raklamowany wygląda mizernie.
Słusznie ktoś tu napisał, że powinien Aqurat zaznaczyć, że na razie LD jest na etapie rozwoju (wersja beta).
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline rgr

  • *****
  • 1044
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 18, 2011, 15:00:58 »
@JR pretensje to możesz mieć że dane SR odbiegają od rzeczywistości - zresztą muszą bo gdyby było sporo danych LD to i SR byłby lepszy. Sprawdziłem te Skoroszyce w targeo i są owszem historyczne dane LD ale dosłownie kilka... pozostałe to prognozy. A jak prognozy mają być dobre gdy są z powietrza? Chyba nikt tam nie jeździ z AM LD poza Tobą... Pomyśl chwilę - czego Ty oczekujesz?
Ja oczekiwałbym, że na podstawie danych LD (czyli 100% to przejazd tego odcinka w 30-40min) wyekstrapolują sobie dane SR na brakujące godziny. Cudów nie ma -- jeżeli w godz. 12-13 oraz 14-15 jest czarno, to w godz. 13-14 raczej zielono nie będzie.

W zeszłym roku tak sobie stałem w permanentym korku w Pyrzycach, bo byłem jedynym frajerem z AM jadącym przez to miasto :).
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 18, 2011, 15:02:14 »
@paulus

Jaka tam ironia, zastanawiałem się na wesoło, jaki może być biznesowy powód słabego działania mechanizmu w Lublinie, bo śmiem twierdzić, że powody niedziałania jakiejś aplikacji są tylko albo biznesowe (właśnie nad nimi się zastanawiałem, w sposób żartobliwy - chodzi o to, czy poprawa jakości działania LD akurat w Lublinie przełoży się na wzrost sprzedaży), albo techniczne (przychodzą mi dwa aspekty - mało źródeł informacji [z powodów aspektów biznesowych - czyli z powodu niewielkiego zainteresowania użytkowników usługą] albo błędy w działaniu aplikacji).

Nie sądzę, natomiast, że dana funkcjonalność nie działa, bo ktoś kogoś chce zrobić w trąbę albo kogoś oszukać.

BTW: Mamy do czynienia z takim typem usługi (mowa o LD), która podobnie jak filmy HD ma w sobie silną wrażliwość na samosprawdzające się przepowiednie. Jesli użytkownicy nie będą używać LD, bo z jakichś powodów czekają, aż ona zacznie działać, to podobnie, jak to jest w przypadku filmów HD, w usłudze następuje stagnacja albo w ogóle ona zamiera. Bo akurat w przypadku LD do działania usługi potrzebne są dane użytkowników, a Ci się wstrzymują z jej zakupem, a do przejścia w całości na HD producenci też czekają, aż klienci się ruszą.

Czyli tworzy się zamknięte koło - by więcej użytkowników kupowało i korzystało z zadowoleniem z tej usługi, potrzebne jest to, by więcej użytkowników kupowało i korzystało z zadowoleniem z tej usługi (zadowolenie jest ważne, by uruchamiać Automapę i zbierać dane w trybie on-line, a nie korzystać tylko z SR bądź też w sposób dla LD niestotny, i by stale kupować licencje na produkt).

Bynajmniej mi nie chodzi tutaj o tych niewielu (jak podejrzewam) użytkowników LD w Lublinie [bo w ogóle w Polsce jest ich niewielu], tylko o potencjalnych użytkowników LD w całęj Polsce.

A tych bardzo łatwo wystraszyć wpisami na forach, że usługa jest do d..., podczas, gdy tak naprawdę całkiem nieźle sobie poczyna, jak na aktualne zapotrzebowanie rynku.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 18, 2011, 15:06:00 »
Cały czas czekam na wykazanie przez kolegę tego, o co prosiłem poprzednio, czyli:
"Trzymając się faktów, do czego się odwołujesz pisząc o złudnej reklamie i o pustych frazesach?
Proszę o linki na www.automapa.pl dotyczące, które nie są realizowane."
Bo inaczej będzie głupio, i kolega wyjdzie na gołosłownego, co to rzuca bez pokrycia ciężkie oskarżenia.
A Tobie ile takich przykładów trzeba podać? 3000? Tyle postów tutaj nie ma o LD.
Można było nie narzekać na LD jak faktycznie się rozwijał - np. rok temu. Ale teraz jego działanie, w zderzeniu z tym jak jest raklamowany wygląda mizernie.
Słusznie ktoś tu napisał, że powinien Aqurat zaznaczyć, że na razie LD jest na etapie rozwoju (wersja beta).

Panie ochKarol wyjawił Pan sedno tego co chciałem powiedzieć:
Wystarczyła by informacja ze strony Aqurat ,że usługa LiveDrive! jest nadal w fazie testów a jej działanie delikatnie mówiąc "może pozostawiać jeszcze wiele do życzenia" . To wszystko.
Nie miał bym wtedy żadnych pretensji i uwag do rzeczonej usługi.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 15:11:43 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 18, 2011, 15:10:52 »
@ochkarol

Nie ma znaczenia choćby 3000 postów na pdaclub.pl/forum/automapa, których autorzy stękają na LD.

Pytanie, czy ich oczekiwania nie rozmijają się z rzeczywistością, czyli z opisem produktu na stronie www.automapa.pl

Czy kolega znalazł może już takie, które są sprzeczne z rzeczywistością? Na razie widziałem pretensje, że producent nie napisał, że działa ta usługa niby w małej częsci kraju. Bądźmy poważni - producent ma pisać, jaka jest funkcjonalność programu, czyli co on robi, a nie czego nie robi.

Więc proszę o przykłady, że producent napisał o usłudze więcej niż ona robi w rzeczywistości. Wtedy będzie to racjonalny zarzut. W innym przypadku będą to tylko zawiedzione oczekiwania.

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 18, 2011, 15:23:06 »
@ochkarol

Nie ma znaczenia choćby 3000 postów na pdaclub.pl/forum/automapa, których autorzy stękają na LD.

Pytanie, czy ich oczekiwania nie rozmijają się z rzeczywistością, czyli z opisem produktu na stronie www.automapa.pl

Czy kolega znalazł może już takie, które są sprzeczne z rzeczywistością? Na razie widziałem pretensje, że producent nie napisał, że działa ta usługa niby w małej częsci kraju. Bądźmy poważni - producent ma pisać, jaka jest funkcjonalność programu, czyli co on robi, a nie czego nie robi.

Więc proszę o przykłady, że producent napisał o usłudze więcej niż ona robi w rzeczywistości. Wtedy będzie to racjonalny zarzut. W innym przypadku będą to tylko zawiedzione oczekiwania.

@spinnek

Widzę ,że problem  tak naprawdę ma podłoże w rozumieniu podstawowych pojęć.
Forumowicz spinnek ma inne pojęcie o rzetelności i uczciwości niż prezentowane przez moją osobę.
O takich rzeczach jak niedoróbki, błędy, brak właściwego działania należy informować klienta a uniknie się w przyszłości właśnie takich jak poruszane tutaj nieporozumień.

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 18, 2011, 15:47:09 »
@JR.Nysa, @ochkarol

BTW: Tak się jeszcze uprzejmie zastanawiam, co koledzy chcą osiągnąć, stękając (moim zdaniem - bez pokrycia) na LD? Czy potencjalnie możliwe odstraszenie nowych użytkowników od tej usługi jest kolegom na rekę? :))))) Przecież im mniej użytkowników, tym mniej danych. Przecież to jest podcinanie gałęzi, na której się siedzi. :)

Czy koledzy chcą działać wg. zasady "na złość babci odmrożę sobie uszy"? :) Czy też może koledzy chcą utrzeć nosa producentowi (w swoim mniemaniu) w sposób, który jak na razie widzę tylko potrafi zniechęcić potencjalnych użytkowników do tej usługi? :)))))))

*

Offline JR.Nysa

  • ****
  • 807
  • Płeć: Mężczyzna
  • AM 6.17 PL , TomTom Android 1.4
  • Sprzęt: BLOW50YBT , Samsung Galaxy S 4 - i9505 5.0.1
Odp: \"Użytkownicy o nas\" na stronie AM
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 18, 2011, 16:08:10 »
@JR.Nysa, @ochkarol

BTW: Tak się jeszcze uprzejmie zastanawiam, co koledzy chcą osiągnąć, stękając (moim zdaniem - bez pokrycia) na LD? Czy potencjalnie możliwe odstraszenie nowych użytkowników od tej usługi jest kolegom na rekę? :))))) Przecież im mniej użytkowników, tym mniej danych. Przecież to jest podcinanie gałęzi, na której się siedzi. :)

Czy koledzy chcą działać wg. zasady "na złość babci odmrożę sobie uszy"? :) Czy też może koledzy chcą utrzeć nosa producentowi (w swoim mniemaniu) w sposób, który jak na razie widzę tylko potrafi zniechęcić potencjalnych użytkowników do tej usługi? :)))))))

Najbardziej zależy mi na zmianie podejścia f. Aqurat do klienta.

Czy nie można przekazać w sposób cywilizowany informacji o aktualizacji SR? (info na stronie głównej lub miplo) - a nie ciągle sprawdzać czy są już może dostępne aktualne dane

Głupia sprawa AM na iPhone. Trąbili o tym przed świętami Bożego Narodzenia - i co jest już może dostępna? - info poszło w świat że jest - aktualnie zero informacji o dostępności produktu

Podmiana plików w instalatorze AM  na stronie głównej w dziale pobierz  bez informacji o zmianach.

Kontakt   klient---> dostawca.   Jeżeli działa dobrze w obie strony to przyniesie korzyść  obopólną.

Dostawca otrzymuje rzeczowe uwagi do produktu, klient jest zadowolony bo dostaje to czego oczekuje  a przecież wiadomo nie od dziś że zadowolony klient poleci produkt kilku innym .......i na tym wg mnie to polega.







Połączone: [time]Luty 18, 2011, 16:47:23[/time]
Na uwagi do systemu AM Traffic odpisano mi z adresu betatestów chociaż uwagi przesłane były na support@automapa.pl
Coś jest na rzeczy że testuje to zespół betatersterów .....chyba że kolejna beta wisi w powietrzu.
 
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2011, 17:07:40 wysłana przez JR.Nysa »

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 18, 2011, 19:25:11 »
Panowie dajcie spokój.
Jeszcze trochę i w kolejnym wątku będziemy czytać na wstępie każdej wypowiedzi: "Nie jestem pracownikiem Aquratu".  :D

I uwierzcie mi, proszę o odpuszenie tematu dla waszego dobra.
Przecież nie chcecie doświadczać, tak jak ja, poprawy obsługi ze strony Aquratu charakteryzującej się np. tym, że na wasze listy support nie odpowiada przez kolejne dni a jak dzwonicie i pracownik zorientuje się z kim rozmawia to następuje zmiana tonu; sposobu mówienia z pełnego energii w taki w którym pod koniec każdego słowa następuje przeciąganie końcówek (eee, yyy, itp.) i "drapanie się po głowie". Nie chcecie dowiedzieć się, że "wasza sprawa będzie rozpatrzona we właściwym momencie" - po 14 dniach od zgłoszenia.
Cyrk na kółkach.

Dobrze, że chociaż telefon pozostał i można zadziałać z zaskoczenia. Pisanie przez internet do Aquratu przez "tych niezadowolonych" nie ma sensu, a pisanie przez pocztę polską to już w ogóle. Do dziś zwrotki nie dostałem.

Taka to firma i tego już nie zmienimy. Nabijają użytkowników w "butelkę" czego jednym z przejawów jest publikowanie takich treści, które niczego nie wnoszą i do niczego nie zobowiązują a niby dużo przekazują.

*

Konrad4x

Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 18, 2011, 20:23:24 »
Taka to firma i tego już nie zmienimy. Nabijają użytkowników w "butelkę" czego jednym z przejawów jest publikowanie takich treści, które niczego nie wnoszą i do niczego nie zobowiązują a niby dużo przekazują.
peppe, ale to jest normalne zachowanie się firmy nie mającej praktycznie żadnej konkurencji. I tak ładnie, że w ogóle ktoś podnosi słuchawkę, bo jako zdecydowany lider mogliby nas olać z góry na dół, a my byśmy sie obtarli i pobiegli do sklepu po przedłużenie na kolejny rok. Tylko oddech konkurenta coś poprawi, a na to się nic nie zanosi.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2011, 09:02:34 wysłana przez Konrad4x »

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 19, 2011, 08:23:48 »
a ci co tak narzekają nie dostają listów, odpowiedzi i nie przekonują ich konkretne kontrargumenty to na pewno pracownicy konkurencji  :grin:
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 19, 2011, 09:28:47 »
Skoro tak twierdzisz.  :ohreally:

Czekam więc teraz na konkretną ofertę ze strony konkurencji, bo chyba o mnie ktoś zapomniał w przesyłaniu ofert pracy.
Poproszę o jakieś ciekawe stanowisko. Oferty przesyłamy pocztą na mój adres poczty internetowej.
Przez to stanę się jeszcze bardziej "lubiany" u przedstawicieli AM.

*

Offline redi

  • ****
  • 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad DUXO, Toshiba Encore
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 19, 2011, 11:50:46 »
A ja odbiegnę od temu, bo kiedyś oglądałem test AM w TVN Tu... i prowadzący dziwili się, że nie wiedzą jak działa ten LD i skąd "wie", że są korki, bo AM nie chciała zdradzić. Stwierdzili że prawdopodobnie jest to z BTS sieci komórkowych. No to się uśmiałem...

*

tomwil

Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 19, 2011, 12:38:53 »
taka mała drobnostka do tego co pisze @Spinek
gdybym nie miał AM i nie był userem PDAC, gdybym przeczytał to
"AutoMapa Traffic to nowatorskie podejście do sposobu wyznaczania tras z uwzględnieniem informacji o ruchu drogowym. Dzięki potężnej bazie danych, o historycznej i aktualnej sytuacji na drogach, AutoMapa Traffic doskonale wie, z jaką predkością można jechać w danym momencie i którędy należy prowadzić, by ominąć zatory, korki, czy remonty na drodze. Dzięki AutoMapa Traffic kierowca otrzymuje dokładną informację, o której godzinie dotrze na miejsce, mając jednocześnie przekonanie, że czas jazdy będzie najkrótszy z możliwych."

http://www.automapa.pl/?PEI=210436&lng=PL

kupił AM i zmarnował 1,5 godziny w korku w Szczecinie to spokojnie mógłbym żądać zwrotu gotówki za towar (sprawdzałem i faktycznie zwrócili by kaskę). A pomimo tego że znam Szczecin dość dobrze, i że miałem 2 godziny w zapasie jechałem tak jak LD mi kazało. Żeby było śmieszniej 2 tygodnie później jechałem w to samo miejsce i wyłączyłem LD i przejazd przez miasto zajął mi 45 minut (poprzednio 2h30min).

Aqurat sprzedaje towar jako działający i sprawny (nie ma nigdzie info o przekłamaniach)

tak na marginesie...
"Dzięki inteligentnej technologii LiveDrive! AutoMapa zasilana jest również w bieżące informacje o realizowanych inwestycjach drogowych, dzięki czemu podróżując z AutoMapą sprawnie ominiemy zamknięte i remontowane odcinki dróg"

to jakim cudem na ostatniej aktualizacji S3 z Gorzowa WLKP do Szczecina jest zamknięta (w budowie) od Gorzowa do Renic, soro od 28.12.2010 jest otwarta dla ruchu??? Zamiast jechać 100 km ekspresówką jedziesz 60 km zwykłą drogą ze zrytą nawierzchnią (budowa S3) :-|

masz wykazane nieścisłości.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2011, 12:40:33 wysłana przez tomwil »

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 19, 2011, 13:28:09 »
@tomwil

"AutoMapa Traffic to nowatorskie podejście do sposobu wyznaczania tras z uwzględnieniem informacji o ruchu drogowym" - zgadzam się z tym zdaniem.

"Dzięki potężnej bazie danych, o historycznej i aktualnej sytuacji na drogach, AutoMapa Traffic doskonale wie, z jaką predkością można jechać w danym momencie i którędy należy prowadzić, by ominąć zatory, korki, czy remonty na drodze" - tu jest marketing, ale UWAŻNEMU czytelnikowi takich marketingowych zapisów od razu rzuca się ostrożność sformułowania. NIGDZIE nie pisze, że ZAWSZE "AutoMapa Traffic doskonale wie". Podobnie, nie ma też informacji, "którędy należy prowadzić, by ominąć WSZYSTKIE zatory, korki, czy remonty na drodze.

Podobnie, "Dzięki AutoMapa Traffic kierowca otrzymuje dokładną informację, o której godzinie dotrze na miejsce, mając jednocześnie przekonanie, że czas jazdy będzie najkrótszy z możliwych." zawiera subtelnie ;) przemyconą samosprawdzającą się prognozę - Automapa co chwila aktualizuje czas dojazdu, nawet po 1,5 godzinnym oczekiwaniu w niezaplanowanym korku ma się ciągle czas przewidywanego dojazdu na czas, który w ostatnich minutach naprawdę zbliża się do ideału ;)

Jaką trasę wyliczał kolega? Szybką czy optymalną? Jeśli nie jest ustawiona trasa szybka - trudno o najszybszy przejazd.
Jak ma kolega ustawioną dokładność wyliczania trasy - czy suwak dokładności jest przesunięty maksymalnie w lewo? (najwolniejsze, a zarazem najdokładniejsze przeliczanie trasy)
Z kiedy ma kolega dane SR?
Uwaga: dane LD są aktualizowane tylko w promieniu ok. 15 km, co akurat w dużym Szczecinie (mieszkałem tam 10 lat) może być za mało. W zwiazku z tym na pozostałym obszarze obowiązuje dane SR. Zasięg duży to 40km. Jaki jest ustawiony w związku z tym zasięg?
Jak często kolega wymienia dane? Domyślne 5 minut to moim zdaniem stanowczo za duże przerwy - powinno być ustawioen wysyłanie i odbieranie co 5 minut.
Ile razy wystąpił taki problem - raz? Kurcze, no to jak co najmniej dwa trzy razy się powtórzy coś takiego, można mówić o problemie.
Czy kolega synchronizuje m.in. blokady i antyblokady via Miplosync odpowiedni często (przynajmniej raz dziennie, a na pewno przed podróżą? Jeśli nie, to trudno mówić o zapewnieniu Automapie niezbędnych źródeł informacji.
Czy kolega jest w stanie poświęcić kilkanaście minut na:
- włączenie zapisywania śladu GPS podczas następnego przejazdu przez Szczecin?
- jeśli tak, proszę to włączyć, proszę ustawić wszystkie parametry jak zasugerowałem wyżej i jeśli będą jakieś zaciachy z LD+SR proszę to zgłosić do supportu i dopiero na podstawie odpowiedzi stamtąd ustalić, czy to jest normalka, czy błąd

Tak mi przyszło do głowy teraz: Automapa ENIGMATYCZNIE, NIEPRECYZYJNIE się wyraża o swoim programie, ale kolega również ENIGMATYCZNIE I NIEPRECYZYJNIE, niepodając dziesiątek parametrów swoich ustawień i odnosząc się do jednostkowego przypadku wyraża się o czyimś programie.

BTW: Z logiki wynika, że sformułowanie "podróżując z AutoMapą sprawnie ominiemy zamknięte i remontowane odcinki dróg" nie odnosi się do niedawno oddanych do użytku dróg. Ani nie są one zamknięte (bo są otwarte), ani nie są remontowane (bo są nowe).

W celu nabrania odpowiedniej perspektywy odnośnie aktualności danych w Automapie, polecam lekturę forum pdaclub.pl/forum/tomtom. Bez tego łatwo o zarzuty bez pokrycia na ten temat. Bo skoro światowy lider w nawigacji za aktualne dane uważa dane sprzed roku czy dwóch lub trzech, to wypominanie Automapie, że doga otwarta kilka tygodni temu nie jest naniesiona paradoksalnie świadczy na plus Automapy - bo mówimy o kilku tygodniach, a nie miesiącach lub latach.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 19, 2011, 13:34:38 »
to jakim cudem na ostatniej aktualizacji S3 z Gorzowa WLKP do Szczecina jest zamknięta (w budowie) od Gorzowa do Renic, soro od 28.12.2010 jest otwarta dla ruchu??? Zamiast jechać 100 km ekspresówką jedziesz 60 km zwykłą drogą ze zrytą nawierzchnią (budowa S3) :-|

masz wykazane nieścisłości.
Kolego poczytaj dokładnie wątek od tego miejsca:
http://pdaclub.pl/forum/automapa/am-6-7-na-trzech-kroli-%29/msg1432977/#msg1432977
jak się pojawiła 6.7 bez odcinka S3 byłem zdziwiony... Dziś patrzę na to inaczej. Szczególnie porównując AM do konkurencji  :mrgreen:

*

Konrad4x

Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 19, 2011, 13:42:25 »
... Dziś patrzę na to inaczej. Szczególnie porównując AM do konkurencji  :mrgreen:

Krótko : AM nie ma żadnej konkurencji w Polsce.  :ohreally:

*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 19, 2011, 15:51:00 »
@tomwil

W pośpiechu dodradzam i doradzam koledze 5 min - ma być odradzam 5 min, zalecam wysyłkę i odbiór danych co 2 min.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 19, 2011, 16:56:41 »
... Dziś patrzę na to inaczej. Szczególnie porównując AM do konkurencji  :mrgreen:

Krótko : AM nie ma żadnej konkurencji w Polsce.  :ohreally:

He He popieram - nie ma w Polsce drugiego programu nawigacyjnego z tak "nowatorskim" spojżeniem na sposób wyznaczania tras.
To jest software dla prawdziwych twardzieli ( coś podobnego do rosyjskiej ruletki  hehe )  :mrgreen:
Konkurencja robi wielki błąd że koncentruje się jedynie na ergonomii użytkowania oraz niezawodności.  :P


*

Offline spinnek

  • ***
  • 396
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Tab (GT-P1000)
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 19, 2011, 18:10:36 »
@Darkph

O taaaaaak, to jest klucz do rynkowego sukcesu, koncentrowanie się nie na nowych mechanizmach tylko na ergonomii i niezawodności.

Dowodem tego są choćby klisze fotograficzne, dyskietki, kasety VHS, dopracowane w każdym detalu, CD.

I tylko klientów na to nie ma, zajętych kupowaniem cyfrówek, pendrive'ów, DVD/Blu Ray, MP3.

*******

BTW: dla mnie mamy offline przestały mieć jakąkolwiek przydatność. Sytuacja na drodzie jest dynamiczna i życzę sobie systemu on-line. Automapa się za to bierze i mimo, że nie bez błędów, to jak na razie funkcjonuje całkiem znośnie. Każdy system off-line'owy, choćby nie wiem jaki był wymyślny, przegra z praktycznie każdym systemem on-line. Konkurencji, jak wspomniano, nie ma, więc mamy tylko ten system.

W czym problem z "nowatorstwem" Automapy? Może kolega rozwinąć temat, żeby nie pozostawiać uczucia niedosytu, albo żebyśmy nie rozmawiali wg zasady "to Pan wie, a ja rozumiem" ;)

BTW: Czy kolega ma jakieś statystycznie ważkie porównania wytyczania tras pomiedzy Automapą a jej konkurencją + weryfikacja ich przejazdu w rzeczywistości, by sobie tak pokpiwać z "nowatorskiego" podejścia Automapy? Czy tak dla zasady chce sobie ponarzekać, bo lubi? :)

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 19, 2011, 18:41:22 »
Cytuj
Czy kolega ma jakieś statystycznie ważkie porównania wytyczania tras pomiedzy Automapą a jej konkurencją + weryfikacja ich przejazdu w rzeczywistości, by sobie tak pokpiwać z "nowatorskiego" podejścia Automapy? Czy tak dla zasady chce sobie ponarzekać, bo lubi? :)

Popieram  :ok: narzekanie w różnych wątkach o tym samym
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 19, 2011, 19:44:11 »
Najlepsze jest to że to całe narzekanie nie ma solidnych podstaw. Był jeden user tego forum co wyznaczył 5 tras (AM6.7) bez SR. Darł się na cały wątek że AM to bubel... Jak człowiek popatrzył na jego zrzuty to rzeczywiście było nieciekawie. No ale sprawdziłem te trasy tyle że z włączonym SR i okazało się że routing i ETA są bardzo dobre. Potem znaleźli się tacy co mieli mi za złe że mam rację  :mrgreen:

@Darkph - podaj start, koniec, błąd routingu, błąd ETA... jakiś zrzut. Wtedy pogadamy. Bo ta takim poziomie ogólności jaki prezentujesz to zawsze można marudzić.

Nie twierdzę że SR jest bezbłędny - tyle tylko że parafrazując słowa Churchilla
Cytuj
demokracja jest najgorszym z możliwych ustrojów, tylko że lepszego nikt jeszcze nie wymyślił
nikt nie wymyślił lepszego softu na nasz kraj. Oczywiście trzeba wykazywać błędy. Jak już coś piszesz to bądź tak miły i oprzyj to ja jakieś solidnej podstawie, a nie na zasadzie bubel i kropka.

*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 19, 2011, 22:28:23 »

nikt nie wymyślił lepszego softu na nasz kraj. Oczywiście trzeba wykazywać błędy. Jak już coś piszesz to bądź tak miły i oprzyj to ja jakieś solidnej podstawie, a nie na zasadzie bubel i kropka.

święte słowa
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 20, 2011, 04:28:00 »
@Darkph

O taaaaaak, to jest klucz do rynkowego sukcesu, koncentrowanie się nie na nowych mechanizmach tylko na ergonomii i niezawodności.

Dowodem tego są choćby klisze fotograficzne, dyskietki, kasety VHS, dopracowane w każdym detalu, CD.

I tylko klientów na to nie ma, zajętych kupowaniem cyfrówek, pendrive'ów, DVD/Blu Ray, MP3.

*******

BTW: dla mnie mamy offline przestały mieć jakąkolwiek przydatność. Sytuacja na drodzie jest dynamiczna i życzę sobie systemu on-line. Automapa się za to bierze i mimo, że nie bez błędów, to jak na razie funkcjonuje całkiem znośnie. Każdy system off-line'owy, choćby nie wiem jaki był wymyślny, przegra z praktycznie każdym systemem on-line. Konkurencji, jak wspomniano, nie ma, więc mamy tylko ten system.

W czym problem z "nowatorstwem" Automapy? Może kolega rozwinąć temat, żeby nie pozostawiać uczucia niedosytu, albo żebyśmy nie rozmawiali wg zasady "to Pan wie, a ja rozumiem" ;)

BTW: Czy kolega ma jakieś statystycznie ważkie porównania wytyczania tras pomiedzy Automapą a jej konkurencją + weryfikacja ich przejazdu w rzeczywistości, by sobie tak pokpiwać z "nowatorskiego" podejścia Automapy? Czy tak dla zasady chce sobie ponarzekać, bo lubi? :)
He He ale mi się oberwało :-)
Ależ ja jedynie cytuje producenta ( http://www.automapa.pl/?PEI=210436&lng=PL ) i dzielę się swoimi spostrzeżeniami.  :P
AM Traffic został hucznie otwarty ponad rok temu - a tym czasem coraz więcej ludzi zauważa wyraźny dysonans pomiędzy tym, co piszę producent , a rzeczywistością.
Przecież nie krytykuję pomysłu - tylko sposób w jaki ten pomysł jest wdrażany.
Uważam że uczciwiej było by najpierw coś zrobić do końca , a później dopiero reklamować to jako gotowy produkt.
Ja  na przykład czuję się nabity w reklamową butelkę - dostałem coś co nie działało tak jak producent opisuje.
Żadne zaklinanie rzeczywistości nie pomoże - wydaje mi się że kolega wie lepiej ode mnie jak dużo jeszcze trzeba zmienić żeby to zaczęło działać poprawnie.

Odezwałem się bo ubawiło mnie stwierdzenie Automapa jest "jedynym programem na Polskę"  :mrgreen:
Przyznaje że kiedyś też tak myślałem - teraz jedynie z tego pozostał nałóg czytania forum ...
Tak się złożyło że posiadam jedno PND z Automapą , jedno z programem "uznanego producenta" ( z odpowiednikiem Traffica), a niedawno dostałem z telefonem jeszcze jednym "wiodącym" programem :-) - więc mam możliwość porównania.
Jako że lubię się bawić to zabierałem ze sobą raz Automapę , a innym razem inną nawigację. ( niestety nie jestem aż tak porąbany żeby używać dwóch nawigacji jednocześnie )
Jakoś tak się składało że prawie za każdym razem Automapa wywijała mi jakieś numery w stylu problemy ze stabilnością , wyznaczania kretyńskich tras.
Kilka razy opisywałem to na tym forum - więc jak kolega ma czas i siły to może sobie poszukać.
Inny program działał aż do znudzenia dobrze - tak więc od nowego roku postanowiłem nie przedłużać subskrypcji Automapy.

A jeżeli chodzi o ważkie statystyczne porównania - to chyba kolega się trochę zagalopował.
Jedna osoba nie jest w stanie tego wykonać  według takiego scenariusza.
Mogę jedynie służyć za jakiś czas zrzutami ekranu z innych programów ( Obecnie jestem poza granicami Polski )


*

Offline morette

  • ****
  • 630
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 hypnosis V.12_3.14_F; Samsung Galaxy S III
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 20, 2011, 08:22:26 »
No to poprosimy o subiektywne porównanie
Cytuj
Tak się złożyło że posiadam jedno PND z Automapą , jedno z programem "uznanego producenta" ( z odpowiednikiem Traffica), a niedawno dostałem z telefonem jeszcze jednym "wiodącym" programem :-)
Auto Mapy i tych innych wiodących programów, i szkoda że kolega nie wymienia ich konkretnie z nazwy ...........
Auto Mapa 6.10.0(1714)/Europe 1206  włączone korzystanie z LD
Android Auto Mapa - Samsung Galaxy S III

*

Konrad4x

Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 20, 2011, 09:10:19 »
..Odezwałem się bo ubawiło mnie stwierdzenie Automapa jest "jedynym programem na Polskę"  :mrgreen:

Kolego, ktoś kto tak napisał z pewnością miał na myśli dokładność map i nic poza tym  :P  Daj mi nawigację innego uznanego producenta i mapy od AutoMapy i mamy mieszankę nie do przebicia  :ok:

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 20, 2011, 13:50:45 »
No to poprosimy o subiektywne porównanie
Cytuj
Tak się złożyło że posiadam jedno PND z Automapą , jedno z programem "uznanego producenta" ( z odpowiednikiem Traffica), a niedawno dostałem z telefonem jeszcze jednym "wiodącym" programem :-)
Auto Mapy i tych innych wiodących programów, i szkoda że kolega nie wymienia ich konkretnie z nazwy ...........
TomTom Go630 oraz Navigon na Iphone - nie wymieniałem bo nie chciałem wywoływać "wojen urządzeniowych" - ale to i tak nic nie zmienia.

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: "Użytkownicy o nas" na stronie AM
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 20, 2011, 21:40:24 »
... Przecież nie krytykuję pomysłu - tylko sposób w jaki ten pomysł jest wdrażany.
Uważam że uczciwiej było by najpierw coś zrobić do końca , a później dopiero reklamować to jako gotowy produkt. ...
:ok:
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .