Sorry, ale się nie zgodzę z przedmówcą.
Producent sam deklaruje na swojej stronie czym jest AM:
cyt.
.....
AutoMapa nie jest tylko nawigacją samochodową To uniwersalne narzędzie, przydatne podczas jazdy na motorze i rowerze, podróży żaglówką jak i na pieszej wędrówce.( http://www.automapa.com/?PEI=9909&lng=PL)
I co z tego... to wata marketigowa....
Pewnie, że można wykorzystywać do innych celów ale z uwzględnieniem ograniczeń. Żadne narzędzie uniwersalne nie jest idealne.
Niestety, nie jest to "wata marketingowa" ale wprowadzanie klientów w błąd - czyli kłamliwa reklama i jako taka może być zaskarżona przez jakiegoś dociekliwego klienta. Ja znając specyfikę tego programu (m.in. dzięki temu forum) wiedziałem co kupuje i godziłem się na taką a nie inna funkcjonalność programu (a korzystam z niego od 2004, przedłużając corocznie jego aktualność - ba posiadam jego dwie licencję). Jednakże ciągle oczekuje od twórców Automapy nowych funkcjonalności programu, które rozszerzą jego możliwości. Każdy produkt, czy usługa musi rozwijać się w kilku kierunkach:
1. Jakości produktu (dokładność, aktualność map, niezawodność "silnika" programu i jego szybkość, płynność animacji itp.),
2. Nowych możliwości programu (wielopoziomowe skrzyżowania, profile użytkownika - samochód osobowy, ciężarowy, motor, rower, wycieczki piesze),
3. Czy w końcu ergonomii programu (łatwość i czytelność obsługi nawigacji w różnych warunkach, brak konieczności korzystania z rysika itp.).
Bez wyważenia i harmonijnego rozwoju wszystkich cech tego programu nie ma co liczyć na sukces handlowy, czy jego popularność. Wtedy jedynie może pozostać tylko liczenie na przywiązanie dotychczasowych użytkowników programu, czy walkę cenową na tym coraz bardziej wymagającym rynku.