Wyluzuj chłopie, bo koledzy próbują dociec skąd u Ciebie takie a nie inne wytyczanie trasy!
Bo może nie jest problemem traffic (czy jego brak) a jakieś ustawienie AM.
Ja też nie umiałem powtórzyć w aAM trasy wg Twojego opisu.
A teraz pytanie - czy mając uruchomione wszystkie funkcje ( traffic, LD, i nie wiem, co tam jeszcze ) więcej nie spotkają mnie podobne niespodzianki ?.
Nikt Ci tego nie zagwarantuje, bo:
1. nie wiadomo jak skonfigurowałeś AM.
2. nie znamy pory startu tamtej trasy (17:00 w piątek, to nie to samo co 17:00 w niedzielę)
3. nie wiemy jaki typ trasy wybrałeś.
Czy mechanizm wyznaczania tras uwzględni remontowane odcinki i objazdy o wątpliwej przejezdności ?.
A co to znaczy uwzględnia?
AM'Traffic ominie zablokowane przezeń odcinki (już na starcie) ale resztę potraktuje normalnie - przez pryzmat bieżącej przejezdności (i robi to na bieżąco, bo dane o euchu pobierane są cyklicznie ale tylko dla najbliższego obszaru*)
* - po definicję "najbliższego obszaru zgłoś się do producenta - nam nie dane było tego zgłębić.
Jak korzystać z blokad?
Mieć urządzenie podłączone do internetu i powłączać odpowiednie funkcje w AM.
Część masz wbudowane w mapę (razem z tymi, które się zdeaktualizowały) i są one "na stałe". Druga część jest pobierana przez system online (przy okazji zdejmowane są te zdeaktualizowane blokady) i mają charakter tymczasowy. Wyłączysz AM i będą musiały być pobrane od nowa.
Się nie bój - dzieje się to automatycznie
i kto je zakłada i usuwa ?.
W telegraficznym skrócie - producent programu.
I nie ma co się obrażać, bo już na pewno nikt nie pomoże.
No chyba, że Ci zwisa - ale w takim razie po co pisac?