PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa WinCE, WM, WP6.x => Wątek zaczęty przez: wahol w Listopad 27, 2014, 15:35:58

Tytuł: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: wahol w Listopad 27, 2014, 15:35:58
Witam
wyskakuje mi taki błąd jak w temacie - w starszej wersji auto mapy chodzi ale w nowszych pojawia się ten błąd i w najnowszej też. Po mapie mogę się poruszać i przeglądać ale wyznaczyć trasy już nie. nawigacja firmy navroad model enovo win ce 6.0. Zna ktoś przyczynę??
Wgrałem właśnie wersję 6.14.0 i tu chodzi normalnie
Tytuł: Odp: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: Dolek w Listopad 27, 2014, 16:19:05
Na tej z wczoraj również próbowałeś ?? Pobierz najnowszą i sprawdź. Podaj punkty start i cel dla których próbujesz wyznaczyć trasę i masz taki komunikat.
Tytuł: Odp: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: wahol w Listopad 27, 2014, 16:26:20
Na tej wyskakuje błąd AutoMapa_6.16_1410a_PL ogólnie na poprzedniej 6.15 też.
jak wyznaczę trasę krótką czyli do mniej więcej 50km jest ok a powyżej wyskakuje błąd np. z poznania do katowic lub zakopanego lub kołobrzegu
Tytuł: Odp: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: Dolek w Listopad 27, 2014, 16:29:55
A pisałeś do supportu ?? Bo jeżeli nie działa Ci 6.16 i 6.15 to znaczy że od ponad roku masz problem z AM  :shocked: :shocked:
O takich problemach to jeszcze tu nikt nie pisał  :shocked: :shocked:
Tytuł: Odp: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: wahol w Listopad 27, 2014, 16:48:12
Poradziłem sobie :P
prosimy wejść w Menu > Ustawienia > Ogólne > Limity pamięci, zmienić pamięć na dane mapy na 10 MB i na punkty użytkownika na minimum.
Tytuł: Odp: automapa - wystąpiło żądanie dostępu do danych poza mapą.
Wiadomość wysłana przez: daro.s w Listopad 27, 2014, 19:34:45
Miałem ten sam błąd po dzisiejszej instalacji map PL w wersji 1014a i próbie zaktualizowania danych LD. Po pierwszym złapaniu fiksa było już OK. Prawdopodobnie niepotrzebnie przeinstalowałeś AM i zmieniałeś ustawienia.
Tytuł: To wina supportu
Wiadomość wysłana przez: PioMul w Listopad 28, 2014, 06:54:04
Ten problem miałem kilka miesięcy temu (chyba w lipcu 2014). Producent doradził wyżej wzmiankowaną zmianę limitu pamięci i zagrało (dane 10 MB i punkty na minimum).
Ale mam inną uwagę. Skoro support wie, że trzeba zmienić limit pamięci, do do jasnej cholery dlaczego o tym nie informuje?! Spycha na nas wszystkie czynności, o których istnieniu nawet nie powinniśmy mieć pojęcia (nie każdy jest informatykiem), ale żeby nawet nie zawiadomić, że coś trzeba zrobić dodatkowo - to już skandal. Wiedzieli w lipcu, że jest ten problem, to dlaczego nie zawiesili tego chociażby na swoich stronach albo nie uwzględnili w mailingu?