Na szybko trzy przykłady (Czeladź, woj. śląskie).
1. Skrzyżowanie Katowicka x Reymonta x Dehnelów.
2. Kierunkowość ulicy Dehnelów.
3. Handlowa za CH M1. Droga gruntowa utrzymana/wewnętrzna, ...
PS. Więcej nie mam ochoty wypisywać...
Rzeczywiście parę rzeczy spieprzyli, pierwszy błąd jeszcze rozumiem (skąd mógł się wziąść)
drugi jest kuriozalny, a wiemy że nie pierwszy raz odstrzelili taki numer, bywały takie i na DK.
Nie wiem jak szczegółowo przebiega proces edycji mapy, ale to wygląda albo na wyjątkową
niefrasobliwość albo na fatalne narzędzia do edycji mapy (brak podglądu zmian)
Z tymi drogami wewnętrznymi też nie rozumiem ich podejścia,
raz, że czasem to wygląda jakby wybór odcinków oznaczanych jako drogi wewnętrzne
był losowy (jak ten odcinek Handlowej) a dwa, że koncepcja przekwalifikowywania
parkingów i dróg osiedlowych na drogi wewnętrzne choć nie jest głupia,
to zupełnie nie współgra z programem, gdzie drogi wewnętrzne są traktowane
jako drogi najniższej kategorii (niższej nawet od dróg polnych)
i nie da się wyłączyć ich unikania bez wyłączenia unikania dróg gruntowych.
Na koniec może trochę miodu do tej Twojej łyżki dziegciu
Po Czeladzi widać wyraźnie, że mapa została uszczegółowiona, poprawione zostały przebiegi dróg
(jak choćby ten łuk z obróconą kierunkowością na Dehnelów), zniknęły drogi widma
(np. odcinek ze schodami, który łączył Bytomską z Kilińskiego, albo ul.Walna pod zamkiem)
przybyło dróg osiedlowych (np. na Dziekance), poprawiono błędne lokalizacje (np. 11 listopada, Boczna),
poprawiono kategoryzację (np, na terenie szpitala, w centrum, Graniczna) dodano nowe ulice
(np. Letnia, Miodowa, Biedermana) i wreszcie, z tego co widzę, to zaktualizowano w całym mieście
dopuszczalne prędkości ...
Tak więc w czambuł bym ich nie potępiał
widzę też sporo na plus, szkoda tylko,
że te zmiany przyćmiewają takie widowiskowe babole jak ten z kierunkowością na Dehnelów