PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa WinCE, WM, WP6.x => Wątek zaczęty przez: Miami w Grudzień 07, 2012, 21:35:40
-
Jest już kolejna wersja AutoMapy, plik zmieniony w porównaniu do ostatniej bety.
Mapy 1212 a w nich m.in.:
* otwarcie odcinka A4 Szarów - Tarnów
* otwarcie odcinka S8 Oleśnica - Syców
* otwarcie odcinka A1 Świerklany - Gorzyczki
Statystyki map poszczególnych krajów dostępne na stronach:
www.automapa.pl/?PEI=10533&lng=PL (http://www.automapa.pl/?PEI=10533&lng=PL) (Polska)
www.automapa.pl/?PEI=46925&lng=PL (http://www.automapa.pl/?PEI=46925&lng=PL) (pozostałe kraje)
-
plik zmieniony w porównaniu do ostatniej bety.
Formalnie tak, ale zmienił się aż 1 bajt w pliku map.a.
-
Formalnie tak, ale zmienił się aż 1 bajt w pliku map.a.
Ponieważ w stosunku do bety zmienił się wymagany termin licencji, podejrzewam, że jest to jakiś identyfikator map.
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
Ja zauważyłem inną rzecz.
Nie da się już korzystać z mapy z wyłączonym plikiem speeds
Wyłączenie speeds'a powoduje, że blokady na nieoddanych jeszcze inwestycji drogowych, pomimo że są widoczne na mapie, nie działają i AM wyznacza po tych odcinkach trasy.
Przykład:
Trasa Stryków - Gdańsk. Jeżeli wyłączymy speeds.a prowadzi nieoddanym jeszcze i zablokowanym odcinkiem A1 Kowal - Toruń.
Czyżby AQ znalazło bata na fanów profili wyłączających dane historyczne zawarte w speeds??
-
Czyżby AQ znalazło wreszcie* bata na fanów profili wyłączających dane historyczne zawarte w speeds??
* - tego słowa zabrakło :mrgreen:
-
Czyżby AQ znalazło bata na fanów profili wyłączających dane historyczne zawarte w speeds??
To tylko świadczy o tym że nazwy plików SR nie maja żadnego znaczenia bo dane o szybkościach, blokadach itp. wklejane są gdzie popadnie - trochę tu a trochę tam.
-
Czyżby AQ znalazło wreszcie* bata na fanów profili wyłączających dane historyczne zawarte w speeds??
* - tego słowa zabrakło :mrgreen:
Kolejny raz wyszła z Ciebie zarówno Twoja natura, jak i kultura.
Wreszcie, to użytkownicy AM przekonają się na własnej skórze, jak wygląda routing i ETA oparty na SR (danych historycznych). A nie wszyscy mają możliwość (sprzęt), lub ochotę korzystać z kolejnego gadżetu (LD), który zawarte w SR "anomalia" ma niby likwidować ... i jeszcze dodatkowo płacić za transfer.
Jak się ludzie zaczną przesiadać na "innego konia" i furmanowi zacznie brakować sianka zarówno dla swojego stadka, jak i dla siebie, to zapewne spuści z tonu i przestanie ludziom robić na złość.
-
Ja tylko nie bardzo rozumiem, bo skoro producent załatwił "profilowców" ku uciesze Jachraniaka, to czemu wersja 6.11e zawiera jeszcze funkcjonalność pt "profile". Przecież nakładanie profilu na jakieś badziewie statystycznych prędkości robi z tego wynaturzenie rangi noworodka po Hiroszimie. Kuma to ktoś ?
-
od wersji -d mam dziwny objaw, instalacja na Axim x51v przebiega prawidlowo, po uruchomieniu AM na dole widnieje pasek z rozwijana klawiatura systemowa, ktora utrudnia klikanie (zaslania) w ikony menu AM. Probowalem bez dodatkow, z dodatkiem dla Nokii 500 i caly czas to samo. Myslalem ze wersja -e bedzie OK, ale to samo, na -c dziala OK. Czy to wina wybranego zlego dodatku podczas instalacji czy gdzie indziej lezy przyczyna?
Pozdrawiam
PiotrekS
-
Skoro dopiero od wersji d masz taki objaw, to skopiuj tylko nową mapę do działającej wersji c.
Wersje programu 6.11 od 'bez litery' do 'e' niczym sie nie różnią, ale skoro jakimś cudem starsza działa ...
-
[ciach] Przecież nakładanie profilu na jakieś badziewie statystycznych prędkości robi z tego wynaturzenie rangi noworodka po Hiroszimie. Kuma to ktoś ?
Spoko wodza, sprawdziłem na sobie (i piszę o tym w wątku http://pdaclub.pl/forum/automapa/%28wydzielony%29-beta-eta-ciagle-nie-ta-czyli-wyliczaniki-czasu-podrozy/90/ (http://pdaclub.pl/forum/automapa/%28wydzielony%29-beta-eta-ciagle-nie-ta-czyli-wyliczaniki-czasu-podrozy/90/)) , że profile prędkości (po ich ustaleniu eksperymentalnym, of course,to jest ich podstawowa słabość) sprawiały się całkiem nieźle przy dopasowywaniu ETA do mojego stylu jazdy => na trasach wielogodzinnych rozjazd ETA i rzeczywisteych godzin dotarcia był rzędu 5-10 minut.. Niestety, przesiadka z wAM na aAM mnie pozbawiła tego "luksusu"...
-
Czyżby AQ znalazło wreszcie* bata na fanów profili wyłączających dane historyczne zawarte w speeds??
* - tego słowa zabrakło :mrgreen:
Jak dla mnie kolejny krok bez sensu.
Nie lubię jak mnie ktoś uszczęśliwia na siłę.
Fakt - faktem, że mnie nie przeszkadzają SR ale skoro komuś przeszkadzały to niech sobie jeździ bez nich.
Jego sprawa.
Aż przypomniała mi się sprawa zniknięcia z menu możliwości wyłączenia (po ludzku) SR.
A Aqurat zamiast utrudniać życie (nielicznej już zapewne) grupie zawziętych przeciwników SR niech się weźmie za androidową AM.
-
Beta jak kilka poprzednich zawiera błędy dyskwalifikujące program, jak chociaż te z profilem ciężarowym, ostrzeganiem.
Z profilem - może (nie znam tematu) ale z ostrzeganiem to przesada, że są to błędy dyskwalifikujące program.
...ale ja ostatnio widzę, że po testach mapa zostaje niezmieniona
Znaczy się, że podczas testów map nie znaleziono błędów krytycznych.
Chyba za dobrze działa Wam AM, skoro się już takich pierdół czepiacie jak to, że są testy map.
Może mi ktoś objaśnić w czym jest stratny, że takie coś się odbywa?
Bo nie rozumiem... :-|
-
...ale ja ostatnio widzę, że po testach mapa zostaje niezmieniona
Znaczy się, że podczas testów map nie znaleziono błędów krytycznych.
Czy A2 na odcinku Słupca - Września jest płatna dla osobowych :?: Wg. 6.11e - tak :shock:
Wg. zarządcy autostrady - bezpłatna. :ok:
Rozumiem, że taki błąd, to "Pikuś"
-
Tak. To jest pikuś. Nie krytyczny. Szukaj ważniejszych błędów.
-
Tak. To jest pikuś. Nie krytyczny. Szukaj ważniejszych błędów.
Pomyliłeś kolego priorytety i zadania.
Ja nie jestem od szukania błędów - za to ludzie biorą kasę. A odzywki w stylu jaki zaprezentowałeś, w potocznym słowniku nazywa się bezczelnością, a czasami nawet chamstwem.
@ Androider
Oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś co do joty. Jednak niesiony chyba jakąś wrodzoną naiwnością, ciągle mam nadzieję, że publikując swoje spostrzeżenia pomagam producentowi w naprawie baboli i w przyszłości będziemy się o nie coraz rzadziej potykali, ku naszej wspólnej radości. Jednak jak czytam teksty w stylu jaki zaprezentował starstruck odnoszę wrażenie, że tutaj poza nielicznymi, pozostali już tylko ludzie producenta, którym żadne babole nie przeszkadzają i są wręcz dumni, że AQ pozwala im za swój produkt płacić.
-
Chyba koledzy przesadzacie :ohreally: Tak zafiksowaliście się na kopaniu leżącego (Akuku) że tracicie dystans do faktów :P
Oczywiście że podanie że A2 jest bezpłatne, w przypadku gdy jest inaczej, jest błędem poważnym ale nie jest krytyczne .
Obrazowo przedstawię to tak: Jak zapali się w samochodzie jakaś żółta kontrolka (np. poziom oleju) to jest to poważne i wymagające kontroli ale.. można jechać. Natomiast jak zapala się kontrolka czerwona to jest to krytyczne- trzeba stanąć natychmiast by nie zatrzeć silnika
-
Tak. To jest pikuś. Nie krytyczny. Szukaj ważniejszych błędów.
Pomyliłeś kolego priorytety i zadania.
Ja nie jestem od szukania błędów - za to ludzie biorą kasę. A odzywki w stylu jaki zaprezentowałeś, w potocznym słowniku nazywa się bezczelnością, a czasami nawet chamstwem.
@ Androider
Oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś co do joty.
I w ten sposób starstruck poznałeś biluniową definicję chamstwa i bezczelności.
Zobacz jakie to proste: niezgodzić się z Bilunią to bezczelność, a czasem nawet chamstwo :mrgreen:
A jak tylko w jednym zdaniu będziesz będziesz mniej krytyczny od niego, zaraz zostaniesz
przez forumowego trolla ordynarnie porównany do redaktora oszołomskiego radyja ...
Jak chcesz dyskutować z krytykantem musisz być bardziej krytyczny od niego,
tylko licytując się z nim zasłużysz na jego uznanie i będziesz 'swój'.
W przeciwnym razie zostaniesz osaczony niewybrednymi epitetami,
przypną Ci łatkę klakiera i będą próbowali obrazić w co drugim zdaniu. Wchodzisz w to? B)
-
To ja proponuję dyskusję nad tym co jest błędem krytycznym a co małym, mało ważnym.
Być może wtedy powróci dyskusja mająca jakiś sens.
-
W najnowszej AM zauważyłem błąd, w Warszawie nawigacja kieruje z Al. Jerozolimskich w lewo w ul. Żelazną.
W rzeczywistości tam jest zakaz skrętu w lewo (nie dotyczy ZTM). Postanowiłem zgłosić ten błąd mapy na miplo, "Zakaz skrętu w lewo z Al. Jerozolimskich w Żelazną, nie dotyczy ZTM." ale mój punkt został odrzucony a moderator jako powód napisał;
Dodajemy wyłącznie takie zakazy które informują o braku możliwości wykonania manewru skrętu podając w polu "Nazwa" lub "Opis" krótką informację np:
* zakaz wymuszony organizacją ruchu
* zakaz wykonania manewru w ul. Polną z danego pasa ruchu (przyczyna)
* zakaz wykonania manewru na skrzyżowaniu (przyczyna)
oznaczone znakiem:
(a) zakaz skrętu w lewo - oznaczony znakiem B-21 Obrazek
Do kategorii nie dodajemy:
* zakazów, które są wbudowane w AutoMapę (najnowsze wydanie map) czyli nie wprowadzamy zakazów, które są uwzględniane podczas wyznaczania trasy w AutoMapie.
Ciekaw jestem czy moderator zadał sobie trochę trudu i sprawdził zasadność dodawanego punktu przed odrzuceniem.
-
W wersji 1210 było poprawnie, ot taki drobny błąd w nowej mapie, na Androidzie na szczęście nowej jeszcze nie ma.
-
Czlowiek czyta to forum juz jakis czas i jednej rzeczy nie moge zrozumiec. Dlaczego cos co jest prawidlowo skompilowane w mapie z wczesniejszego wydania jest zje...e w mapie w kolejnym (nowszym) wydaniu ?!?!?!?!?!?!!?!?!?!
-
Czy A2 na odcinku Słupca - Września jest płatna dla osobowych :?: Wg. 6.11e - tak :shock:
Wg. zarządcy autostrady - bezpłatna. :ok:
Rozumiem, że taki błąd, to "Pikuś"
Skoro na mapie odcinek jest płatny to chyba dobrze bo za moment będzie to odzwierciedlało rzeczywistość: http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/index/art/20782/id/51 (http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/index/art/20782/id/51)
-
@ teleatlas
Racz zauważyć, że moje pytanie dotyczyło jednego kierunku, a taryfikator opłat - odwrotnego. Racz również dostrzec, że na chwilę obecną, sytuacja w tej materii jest niezgodna z rzeczywistością.
Pragnę Ci również zwrócić uwagę na fakt, że skoro odnosisz się do wspomnianego artykułu, to powinieneś go wcześniej ze zrozumieniem przeczytać. Pozwolę sobie zacytować fragment, który najwyraźniej Ci umknął:
Nowa stacja poboru opłat została wybudowana na łącznicy węzła z kierunku Słupca w stronę Poznania. Opłaty będą zatem za kilka tygodni pobierane tylko od kierowców poruszających się ze Słupcy w kierunku Poznania.
Tak więc sytuacja dotycząca odpłatności na odcinku Września - Słupca, zarówno na chwilę obecną, jak i na tą, która ma nastąpić :) jest błędnie prezentowana w AM.
Dla jasności - kierunek Września -> Słupca jest i pozostanie bezpłatny.
... i mam nadzieję, że ton tej wypowiedzi nikogo nie uraził
Proponuję też, byśmy w ogóle zaniechali wszelkich dyskusji o babolach. Po co. Bijmy brawo i ślijmy listy dziękczynne do producenta i cieszmy się, że podaje numer konta i pozwala nam je zasilać :ok:
Przecież nasza ukochana AM nie zawiera błędów, a piszący o problemach z ostrzeganiem, czy profilem ciężarowym mają urojenia, są neptykami nie potrafiącymi ustawić odpowiednich opcji, lub po prostu głusi. :O~
Cieszmy się, że program w ogóle się uruchamia i możemy skorzystać z super atlasu i super planów nie tylko miast, ale całego kraju ... no prawie całego :ok:
-
To ja proponuję dyskusję nad tym co jest błędem krytycznym a co małym, mało ważnym.
Być może wtedy powróci dyskusja mająca jakiś sens.
Błędem krytycznym jest niemożliwość załadowania mapy lub jej użycia (wyświetlenie, wytyczenie trasy, nawigacja). Ale to można sprawdzić na kilku urządzeniach u producenta w kwadrans. Reszta, jak błędy, nieistniejące drogi, prowadzenie po zamkniętych lub niewybudowanych to pikuś i nie powoduje konieczności poprawy mapy. Można spokojnie zakończyć testy.
A programu to może i dobrze że nie poprawiają. Każda kolejna wersja będzie gorsza. A jeżeli tylko się uruchomi to przejdzie testy.
Tym sposobem testy AQ sprowadził do parodii.
Ale mimo wszystko życzę AQ wesołych świąt. Niech się wyluzują, odpoczną i wezmą do pracy, czyli skorygowania ceny subskrypcji dla wAM, bo obrzydliwie odstaje od aAM i iAM.
-
Czy A2 na odcinku Słupca - Września jest płatna dla osobowych :?: Wg. 6.11e - tak :shock:
Wg. zarządcy autostrady - bezpłatna. :ok:
Rozumiem, że taki błąd, to "Pikuś"
Pomijając, że węzeł Słupca został otwart 22-go listopada, to z A2, zarządzaną przez firmę Kulczyka jest trochę inaczej niż na normalnych autostradach płatnych, gdzie płacisz na każdym wjeździe i/lub zjeździe.
Tutaj PPO jest tylko przy Koninie i Poznaniu. Wszędzie indziej możesz wjechać (lub zjechać) na autostradę bez opłat.
Dlatego - jadąc z Konina do Poznania - można zaoszczędzić sobie połowę opłaty za A2, jadąc do Poznania przez Swarzędz ;)
I tak.
Dla trasy Poznań-Konin ten odcinek może być traktowany jako płatny.
Dla Trasy Słupca-Września na pewno nie.
I oczywiście jest to błąd - ale czy krytyczny?
Dla mnie niekoniecznie.
Wypowiedź kolegi @starstruck nie była w porządku, bo dała podprogowy sygnał producentowi , że spoko chłopaki, ten @Smerfik przesadza, spokojnie jest okey, tak trzymać.
Ja bym to nazwał obiektywną oceną błędu.
Ale to tylko moja interpretacja.
A wracając do mojego pytania (bo nikt mi nir odpowiedział). ;)
Kto i w czym jest stratny, że odbywa się w ogóle takie coś jak testy mapy (abstrahując od znalezionych czy nie znalezionych błedów).
Bo nijak nie mogę zrozumieć narzekania dla samego narzekania. :-|
-
@Smerfik,
Ja nie bronię AM, zainteresowała mnie tylko kwestia opłat którą poruszyłeś. To nie ja nie potrafię czytać ze zrozumieniem tylko nieprecyzyjnie się wyraził piszący artykuł, a Ty to łyknąłeś. To nie jest tak, że opłaty nie będą pobierane od jadących od Wrześni do Słupcy (bo będą), tylko nie będą pobierane od jadących ze Słupcy w stronę Warszawy (bo oni zapłacą na PPO w Lądku tak jak dotychczas). Chodziło o uszczelnienie systemu opłat na odcinku Września - Słupca (w obu kierunkach) i po to była ta przebudowa. Podeślij lepiej jakiś zrzut jak wygląda przebudowany węzeł Słupca na nowej mapie, bo jeśli (podkreślam: jeśli) tak jak na Targeo, to jest to faktycznie błąd.
@ochkarol - następny który nie czai o co chodzi z przebudową węzła Słupca :mrgreen:
-
Proponuję też, byśmy w ogóle zaniechali wszelkich dyskusji o babolach. Po co. Bijmy brawo i ślijmy listy dziękczynne do producenta i cieszmy się, że podaje numer konta i pozwala nam je zasilać :ok:
...[ciach]...
I po co to?
Bo ktoś osmielił się poddać w wątpliwość wagę błędu czy sam błąd?
Nie wystarczy wykazać, że błąd (choć w części ale jednak) występuje tylko trzeba do tego dorzucić trzy tysiące słów zbędnego komentarza?
Wykazałeś, że błąd w jakiejś tam części występuje i takich rzeczach piszmy. Oczywiście, że piszmy i dyskutujmy.
Tylko ten cały potok zbędych słów potem, uważam jest niepotrzebny.
Jakże inaczej czytałoby się ten (i inne) wątek, gdyby został na płaszczyźnie tylko merytorycznej.
-
Dajcie sobie Panowie sianka z nawijaniem ludziom nudli na uszy.
Podałem konkretny odcinek i do niego się ustosunkowałem. Piszecie bramkach w Poznaniu i Lądku. Co ma piernik do wiatraka i jaki to ma związek z jazdą np. ze Środy Wlkp. do Słupcy ?? Przypomnę też, co niektórym, że PPO Lądek jest zlokalizowany poza omawianym odcinkiem i nie ma z omawianą sytuacją nic wspólnego, podobnie jak PPO Nagradowice przed Poznaniem - leży poza omawianym odcinkiem.
Gratuluję pomysłów :ok:
-
w Warszawie nawigacja kieruje z Al. Jerozolimskich w lewo w ul. Żelazną.
... mój punkt został odrzucony a moderator...
Moj moderator był mądrzejszy i zakaz zatwierdził (http://www.miplo.pl/point.php?p=b9j4A25H).
Widzę Darku, że dodałeś jeszcze jeden zakaz (http://www.miplo.pl/point.php?p=P6KL954r), ale niepotrzebnie, bo w AM ten zakaz jest już od dawna.
Czy A2 na odcinku Słupca - Września jest płatna dla osobowych :?: Wg. 6.11e - tak :shock:
Wg. zarządcy autostrady - bezpłatna. :ok:
Rozumiem, że taki błąd, to "Pikuś"
Nie, nie pikus, jeśli to jest błąd, to błąd jest istotny ale na pewno nie jest to bląd krytyczny.
Ja rownież jak starstruck, bezczelnie wygarnę ci to prosto w twarz.
Dopisane pózniej:
Doczytałem trochę wątku powyżej i zgadzam się z teleatlasem, wszystko wskazuje na to, że jak zwykle bijesz pianę o nic, choć już raz ze wstydem kuliłeś ogon na innym forum nic cie to nie nauczyło.
IMO budowany PPO będzie pobierał opłaty w obie strony, do i z Wrześni, a obecna sytuacja, że można ten odcinek przejechać bezpłatnie jest chwilowa. Na przełomie roku wszystko się okaże.
I najprawdopodobniej okaże się że z mapą jest wszystko OK. Mapa miała wyjść na przełomie roku
i na tę sytuację była przygotowana, lada tydzień furtka umożliwiająca bezpłatny przejazd zostanie zamknieta.
-
Dokładnie i niestety jak napisał mobik w niedalekiej przyszłości A2 będzie płatna na tym odcinku w obu kierunkach. Docelowo na zarządzanym przez Kulczyka odcinku system ma być zamknięty tj. bramki mają być na wjazdach i zjazdach, ale obowiązek taki narzuci na AWSA jedynie odpowiednio duży ruch, ponieważ jest on dość kosztowny. Dlatego mamy tam system otwarty rozbudowywany o bramki na "Słupcy", bo Słupca była dziurą umożliwiającą "przejechanie się 20min za darmo" po A2, lecz to ostatnie chwile z taką sytuacją...
-
Widzę Darku, że dodałeś jeszcze jeden zakaz (http://www.miplo.pl/point.php?p=P6KL954r), ale niepotrzebnie, bo w AM ten zakaz jest już od dawna.
Mój punkt został usunięty, lecz w pół godziny po opisaniu przypadku na forum, pojawił się identyczny punkt wstawiony przez Anonim-a ( punkt utworzony 9.12.2012 o 15.53). Być może zakaz był od dawna lecz na mapach 12.12 nawigacja prowadzi w niedozwolony sposób. Tak naprawdę jest mi to obojętne czy będą to moje punkty czy kogoś innego, chcę aby AM prowadziła zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jak już mnie wywołałeś do tablicy to przy okazji zapytam się jak długo będę czekał na aktywację punktu zakazu skrętu w lewo w Warszawie na rondzie z Al. Jerozolimskich w stronę ul. Nowego Światu (w kierunku północnym). Tam też jest zakaz skrętu w lewo który nie dotyczy ZTM.
Pozdrawiam
-
Mój punkt został usunięty, lecz w pół godziny po opisaniu przypadku na forum, pojawił się identyczny punkt wstawiony przez Anonim-a ...
To właśnie mój ... przeczytałem, stwierdziłem że masz rację i wstawiłem.
Jak już mnie wywołałeś do tablicy to przy okazji zapytam się jak długo będę czekał na aktywację punktu zakazu skrętu w lewo w Warszawie na rondzie z Al. Jerozolimskich w stronę ul. Nowego Światu (w kierunku północnym). Tam też jest zakaz skrętu w lewo który nie dotyczy ZTM.
Pytanie nie do mnie bo nie jestem moderatorem na miplo, ale pewnie się nie doczekasz,
bo ten zakaz jest zawarty w mapie i tam AM prowadzi prawidłowo.
Przeczytaj jeszcze raz mojego poprzedniego posta. Specjalnie zalinkowałem punkty o których pisałem
żeby było jasne o które POI chodzi. To właśnie ten drugi jest od dawna w AM.
-
A może mi kto wyjaśnić co mi się porobiło? Po zainstalowaniu tej wersji (niestety przekonałem się o tym dopiero na trasie gdy byłem w potrzebie ) okazało się, że wywaliło mi wszystkie POI. Nie ma niczego jak mawiał klasyk... :]
piona
-
Co się porobiło nie wiem, ale ponoć pomaga skasowanie mapy i instalacja na nowo.
Ja sobie zawsze zostawiam starszą wersję do porównań, a nową instaluję 'obok' i wszystkie POI mam.
-
Co się porobiło nie wiem, ale ponoć pomaga skasowanie mapy i instalacja na nowo.
Ja sobie zawsze zostawiam starszą wersję do porównań, a nową instaluję 'obok' i wszystkie POI mam.
Czyli format karty czy skasowanie jakiegoś konkretnego pliku?
piona
-
Mapy znajdują się w katalogu Maps, skasuj jego zawartość.
-
Potwierdzam. Skasowanie map i ich instalacja pomaga. Niestety na własnej skórze przerabiałem dwukrotnie takie zachowanie AM :(
-
Potwierdzam. Skasowanie map i ich instalacja pomaga. Niestety na własnej skórze przerabiałem dwukrotnie takie zachowanie AM :(
A u mnie nie pomogło :( Próbowałem dwa razy. Musiałem robić format czego w AM nienazwidzę bo tracę ustawienia własne....
Aha i proszę powiedzcie jeszcze jak mam ustawić włąsne ikony. Chcę np żeby wszystkie bankomaty miały ten sam znaczek. Mam ustawione w miplo, synchronizuję i nic z tego każdy ma swoje...
piona
Połączone: Grudzień 21, 2012, 22:13:10
Ktoś pomoże z tymi ikonkami?
piona
-
Wszedłem na: Miplo>Twoje konto>Synchronizacja>Ikony i dźwięki
zmieniłem w jednej kategorii ikonę na inną, zsynchronizowałem POI z poziomu AM i ikona mi się zmieniła, a jak sprawdziłem katalog Icons to znalazłem w nim tę wybraną ikonę.
Potem usunąłem własną ikonę i po synchronizacji wróciła domyślna czyli funkcja działa.
Co masz ustawione w miplo?
Czy dla każdej kategorii szczegółowej z osobna (~40 kategorii) przypisałeś tę samą ikonę?
-
Aha i proszę powiedzcie jeszcze jak mam ustawić włąsne ikony. Chcę np żeby wszystkie bankomaty miały ten sam znaczek. Mam ustawione w miplo, synchronizuję i nic z tego każdy ma swoje...
piona
Wchodzi na miplo do kategorii głównej bankomaty - wybierasz ikonę i ptaszkujesz niżej.
-
Wchodzi na miplo do kategorii głównej bankomaty - wybierasz ikonę i ptaszkujesz niżej.
I tak dokłądnie robię. W miplo mam wybrane wszystkie bankomaty z tą samą ikonką a w AM każda z innej parafi....
Po synchronizacji w AM nic się nie zmienia.
piona
-
Faktycznie nie działa, właśnie przeprowadziłem próbę i również mi nie zmieniło ikon :O
EDIT
Jednak działa poprawnie. Zapomniałem zaptaszkować kwadracik o zmianie we wszystkich podkategoriach.
Teraz już mam wszędzie identyczne kategorie.
Połączone: Grudzień 13, 2012, 20:01:09
Zaznacz to co poniżej
-
Jestem pewien, że zaznaczałem ptaszek dot wszystkich bankomatów (na miplo były wszystkie bankomaty z poprawnymi ikonkami). Zalogowałem się i zaznaczyłem ponownie ale wcześniej skopiowałem sobie ikonki do (jak się okazało) pustego katalogu icon... Tak ma być standardowo?
I tak w Am nie wszystkie bankmaty są takie same. Muszę pewnie ręcznie podmienić.
Dzięki za pomoc.
piona
-
Jeżeli masz pusty katalog Icons to znaczy że nie skopiowało ikon. Może do jakiegoś innego profilu Ci kopiuje ??
U mnie działa poprawnie - mam wszystkie ikonki identyczne :ok:
-
Nie chcę zakładać nowego topicu, więc tu wrzucę kwiatki :E
(http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot539.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot495.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot486.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot311.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot035.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot033.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot030.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot029.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot028.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot027.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot026.png) (http://i1185.photobucket.com/albums/z358/Qbek/AM/sshot025.png)
W USA pewnie można by wydębić jakąś kasę poprzez sprawę sądową ;)
-
Masakra! Zglosiles to do poprawy?
-
a ja sprawdziłem u siebie na PC i wszytko jest oki (poza 4 sytuacją, która rzeczywiście jest spaprana) - może błędnie działający asystent to kwestia jakiejś bety a może urządzenia (mógłby ktoś jeszcze sprawdzić jak to wygląda?)
kolejne screeny odpowiadają screenom przysłanym przez Qbek (Qbka) - sorry nie wiem czy się odmienia
-
a ja sprawdziłem u siebie na PC i wszytko jest oki (poza 4 sytuacją, która rzeczywiście jest spaprana) - może błędnie działający asystent to kwestia jakiejś bety a może urządzenia (mógłby ktoś jeszcze sprawdzić jak to wygląda?)
kolejne screeny odpowiadają screenom przysłanym przez Qbek (Qbka) - sorry nie wiem czy się odmienia
Sądzę, że nic nie sprawdziłeś. Aby sprawdzić - ustaw wszystko jak na ekranach Qbka i dopiero wówczas sprawdzaj.
-
O, moje rejony :). Ostatnio było dobrze :]
-
Nie chcę zakładać nowego topicu, więc tu wrzucę kwiatki :E
Też to obserwuje od pewnego czasu, bodajże od wersji "C".
Im wyższa klasy drogi - tym gorsze babole. Przodują w tym autostrady i ekspresówki, w miastach raczej jest dobrze.
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20120823_085822.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121002_085111.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121002_085947.jpg)
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121119_085254.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121204_070015.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121204_073247.jpg)
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121211_085458.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121211_125130.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121211_125725.jpg)
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121212_153601.jpg)(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/asystent/20121212_155306.jpg)
-
Zgłosił już ktoś?
-
Co zgłaszać ? (pierwszy obrazek Qbek)
-
Oczywiście zrobiłem zgłoszenie.
Raz się zdarzyło, że po błędnym wyświetleniu APR, po zadziałaniu LD APR dobrze się wyświetlił. Może tu leży przyczyna. Dla formalności dodam, że takie kwiatki są od dłuższego czasu. Po prostu nie chciało mi się tego zgłaszać, bo na A4 nie ma to właściwie znaczenia.
-
Co zgłaszać ?
Przejrzałem kilka miejsc ze screenów, wszystkie 'na sucho' wygladają poprawnie.
Wygląda więc na to, że problem jest w programie, który w jakichś okolicznościach
wyświetla losowe kierunki strzałek w asystencie.
-
Czy A2 na odcinku Słupca - Września jest płatna dla osobowych :?: Wg. 6.11e - tak :shock:
Wg. zarządcy autostrady - bezpłatna. :ok:
Rozumiem, że taki błąd, to "Pikuś"
Nie, nie pikus, jeśli to jest błąd, to błąd jest istotny ale na pewno nie jest to bląd krytyczny.
Dopisane pózniej:
IMO budowany PPO będzie pobierał opłaty w obie strony, do i z Wrześni, a obecna sytuacja, że można ten odcinek przejechać bezpłatnie jest chwilowa. Na przełomie roku wszystko się okaże.
I najprawdopodobniej okaże się że z mapą jest wszystko OK. Mapa miała wyjść na przełomie roku
i na tę sytuację była przygotowana, lada tydzień furtka umożliwiająca bezpłatny przejazd zostanie zamknieta.
No i masz 100% racji, bo od 2-go stycznia ten odcinek będzie płatny. W Geosystems musieli już o tym wiedzieć.
Tak więc pozostawienie płatności tego odcinka okazuje się się świadomym wyborem producenta
wynikłym z ograniczeń w produkcji mapy.
-
Proszę o małe wyjaśnienie, kto jest dostawcą map Europy. Dostałem w dniu dzisiejszym powiadomienie o nowej wersji mapy, notabene już pobrana kilka dni wcześniej, ale zastanawia mnie czy dostawca mapy Europy był zawsze ten sam. Najnowsze mapy Polski (1212) i Europy (NAVTEQ Q4 2012)
-
Nie zawsze był ten sam, do połowy 2008r. AM miała mapy EU od firmy TeleAtlas.
-
Witam mi z kolei po aktualizacji do (e) ( nadmienię że nie nadgrywałwm, karta po formacie bo coś muliło) spieprz.............. się wpisywanie na klawiaturze programowej i niewiem czy to wada sprzętowa czy programowa. Chcąc wpisać np nazwę miejscowości przy nawigowaniu muszę nieźle się naszukać litery bo aby np wstukać literę (a) na klawiaturze trzeba walnąć przycisk (123) itd. Wcześniej tak nie było. Można coś poradzić na ten feler ?.
Oczywiście wszystkiego najlepszego w NR 2013 dla wszystkich użytkowników AM.
-
skalibruj sobie urzadzenie tzn wyswietlacz :) dotkniecie rysika nie jest zbyt dokladne dla wyswietlacza
-
skalibruj sobie urzadzenie tzn wyswietlacz :) dotkniecie rysika nie jest zbyt dokladne dla wyswietlacza
U kolegi klawiatura ekranowa tylko w AM rozkalibrowana?
-
jakim prog się kalibruje mojego asuska ? sory ale jestem nogainformatyk :-)
-
Start, Ustawienia, System, Ekran, Wyrównaj ekran
-
dzięki wojtek sprawdzę w chałupie
-
Tak będzie, bo mam takiego Asusa i musiałem go uruchomić aby sprawdzić, obecnie leży w szufladzie ale jest to sprzęt, który zawsze działał bez żadnych problemów. Jeżeli będziesz miał problemy z kalibracją, to masz wadliwy wyświetlacz. Ja taki wyświetlacz dostałem jak kupiłem Asusa i natychmiast mi wymienili na gwarancji na nowy, od tego czasu żądnych problemów do czasu kupienia Modecoma.
-
mógł się rozkalibrować jezdzę na nim od 2007 roku i pierwszy raz bedę czynił tą powinność - czyli sprzęt ogólnie ok
Połączone: Styczeń 03, 2013, 11:40:29
pomoc forumowicza przydatna kalibracja pomogła wszystko ok dzięki
-
no widzisz :) nie ma za co ;)
-
Polecam się na przyszłość jeżeli coś trzeba będzie sprawdzić.