Ja wczoraj jechałem na trasie Szczecin -> Łódź i kurde nadal na trasie szybkiej są kwiatki typu "zjedź z krajówki w pole, przejedź chwilę łukiem i wróć na krajówkę". Przestaję ufać AM, a do tej pory to był jedyny powód dla którego trzymałem się AM i Traffica.
Potwierdzam ! LD w tej kwestii miesza strasznie !
IMO problem polega na braku profesjonalnej obróbki danych wysyłanych przez serwery AM. Dlaczego tak sądzę? Odpowiem na przykładzie A1. Odcinek Touń - Swarożyn i z powrotem pokonałem kilkakrotnie w ciągu ostatnich trzech miesięcy. Ale tylko dzisiaj na trasie Kąty Rybackie - Łódź, AM po pobraniu danych LD nie chciała mi wyznaczyć trasy przez A1. Od Malborka co chwilę krzyczała "zawróć", chcąc mnie puścić przez Kwidzyn do Grudziądza, a stamtąd DK 91 dalej do Łodzi. W radiu cisza na temat katastrofy lądowej

na A1, więc olałem wskazówki Hołka. Po wjeździe na autostradę AM się uspokoiła, a czas dojazdu zmalał o 1,5h
![wredny :]](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/squaresmile.png)
(trasa szybka oczywiście). Na trasie żadnych utrudnień, większy ruch był jedynie w kierunku bałtyckich plaż. Tuż przed ostatnimi bramkami w Lubiczu Hołek zapragnął zwiedzić MOP... Chyba siusiu mu się chciało

Tego typu problemów z LD miałem znacznie więcej na różnych niepowtarzalnych odcinkach. W tamtym roku temu na nieznanej mi trasie w Malopolsce LD przeciągnęło mnie przez takie zadupia, że na jakiś czas zrezygnowałem z "inteligentnego rozwiązania LiveDrive!". Po testach od kwietnia, ze smutkiem stwierdzam, że nic się właściwie nie zmieniło. Normą są
kwiatki typu "zjedź z krajówki w pole, przejedź chwilę łukiem i wróć na krajówkę"
W moim konkretnym przypadku skuteczność LD wynosi 20%, tzn. że tylko w dwóch trasach na 10 odniosłem wymierne korzyści (ominięcie potwierdzonych korków). Zdecydowanie częściej kończy się jak wyżej, a nieskorzystanie z oferty LD skutkuje polepszeniem czasu dojazdu.
Jeśli ktoś od producenta to czyta, to : Panowie, weźcie się do roboty! Po własnych obserwacjach zaryzykuję stwierdzenie, że większość użytkowników używa obecnie Waszego produktu tylko ze względu na mapy i... łatwość scrackowania
![wredny :]](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/squaresmile.png)
Czy tylko na takich powodach Wam zależy?
Na SGS + mam NE, na który mam już drugą miesięczną subskrypcję. Testuję razem z AM z włączonym LD (to ważne, bez tego "usprawnienia" trasy nie są takie złe) i routing NE zdecydowanie wygrywa. Do A1 dziś prowadził wzorowo, zgrabnie ominął zakorkowany jak zwykle Zgierz, a i wcześniej nie wywiódł mnie ani razu w pole. Owszem, po AM ciężko się przestawić, zwłaszcza że baza adresowa kuleje, a o POI lepiej przemilczę...
Ale coś za coś
