Bo skorzystanie z obu jednocześnie, to jak popijanie kapusty, wodą.
Niestety/stety* muszę zaoponować.
Włączenie profili przy włączonym SR daje taki efekt, że AM zbacza na niższej klasy drogi jedynie gdy dane o prędkości na takiej przykładowej DK znacząco są niższe (a nie jak są lekko niższe).
Jak mnie AM zaczyna już prowadzić drogami powiatowymi (17km na 100km trasie), to coś jest nie tak. W sytuacji, gdy na krajówce (99% właściwej trasy) nie ma korków a w połowie trasy z tej powiatowej drogi trzeba
w lewo skręcić w krajówkę i stoisz kilka minut, żeby się z narażeniem życia wcisnąć.
Nawet kiedyś pojechałem zgodnie ze wskazaniami AM tą "jej" trasą i nie ma takiej opcji, żeby była szybsza niż jazda DK.
Pic cały polega na tym, żeby
dobrze skonfigurować profile. Można osiągnąć dość bliskie rzeczywistości ETA i nie zjeżdżać z krajówek z byle, wydumanego przez AM powodu.
* - niepotrzebne skreślić