Proponuję aby w formie uzupełnienia usługi AMtraffic wprowadzić na listę pobieranych kategorii również kategorie:
- Droga zablokowana - wypadek, kolizja
- Ruch wahadłowy - wypadek, kolizja
z serwisu Miplo wraz z wprowadzeniem ich do usługi Miplotraffic.
To nie ma sensu, chyba że ktoś używa jeszcze AM 5.5, MiploTraffic nie obsługuje blokad z AM6.X.
To, że plik miploblokad da się zaimportować do AM6.X jest protezą, której można od biedy używać
do obsługi blokad stałych i długotrwałych, ale nie do blokad online.
W dniu 2010-01-29 o godzinie 11:09:21 w punkcie 51.75544 N 19.43519 E został wprowadzony POI ...
Punkt ten blokował drogę DK1 w głównym ciągu miedzy 11:10 a 14:25 czyli między pierwszą informacją
na temat karambolu podaną przez WRD Łódź a podaniem informacji o odblokowaniu odcinka.
Osoby, które pobierały tą kategorię w tym czasie nie miały wyznaczanej trasy tym odcinkiem.
Pod warunkiem, że po autosynchronizacji ręcznie zaimportowały zaktualizowany plik blokad do AM.
Co gorsza, żeby po skasowaniu tego POI na miplo, droga zablokowana przez ten punkt
została w AM odblokowana, nie wystarczy że wykonają następną synchronizację
i ponownie ręcznie zaimportują plik blokad z miplo.
Przed importem muszą ręcznie usunąć z katalogu Automapa EU\Data Files
kilkadziesiąt plików o nazwach zaczynających sie od słowa 'miplo'.
Dopiero wtedy mogą ręcznie zaimportować zaktualizowany plik blokad.Jeśli tego nie zrobią, to import spowoduje wyłącznie dodanie nowych blokad.
Nadmieniam również, że punkt w tej kategorii nie jest jakimś wyjątkiem.
W obu kategoriach pojawiają się punkty systematycznie i są kasowane po usunięciu przyczyny blokady lub wahadła.
Jeśli tak, to jest kawał dobrej, nikomu niepotrzebnej roboty (poza użytkownikami AM 5.5)
Szczerze wątpię, by jakikolwiek użytkownik AM6.X będąc przy zdrowych zmysłach,
miał ochotę używać MiploTraffic online będąc gdzieś w trasie.
Prawdopodobieństwo, że w trasie zwróci mu się z zyskiem nakład czasu poświęcony na wymagane
ręczne procedury dostosowujące plik blokad z miplo do użytku w AM, IMO dąży do zera.
Taki człowiek jak Ty, wprowadzający dane do systemu traffic, owszem jest potrzebny
ale nie w miplo, tylko przy obsłudze AM-trafikowego serwera i to tylko wspomagająco
do nadzoru i uzupełniania danych pozyskiwanych z innych automatycznych źródeł (np z GDDKiA).
Inaczej ten cały traffic-online, będzie tylko zabawą dla znudzonych chłopców, mającą
najwyżej tyle sensu, co budowanie przez dzieci babek z piasku w przedszkolnej piaskownicy.