Ankieta

  • 8 Odpowiedzi
  • 18166 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Ankieta
« dnia: Luty 27, 2014, 09:52:50 »
Producent Automapy przygotował krótką, anonimową ankietę dla użytkowników Automapy na iOS...

Użytkownicy iAM, którzy rejestrowali program podając adres email otrzymali poniższą wiadomość:
Cytuj
W związku ze zmianami, które czekają AutoMapę na platformie iOS przygotowaliśmy krótką, anonimową ankietę:

www.AutoMapa.pl/ankieta


Będziemy wdzięczni za poświęcenie chwili i udzielenie odpowiedzi na zawarte w niej pytania.

Pozdrawiamy,
Zespół AutoMapy
Może ktoś (w szczególności dotyczy użytkowników iAM którzy nie podawali adresu email) jest zainteresowany wypełnieniem.
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2014, 17:42:10 wysłana przez jachraniak »

*

Offline ffreeze

  • **
  • 132
  • Sprzęt: 6 z iAM EU
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 27, 2014, 16:55:57 »
O, dzięki! Ja maila nie dostałem, więc ankietę mogłem wypełnić dzięki Twojej informacji.
pozdrawiam
2f

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 27, 2014, 17:43:45 »
Widzę, że na Ciebie zawsze można liczyć  :grin:

BTW
Swego czasu był podnoszony argument, że źle jest, gdy mapka jest spięta z apką...
http://pdaclub.pl/forum/automapa-ios/zakup-licencji-eu-na-7-dni/
Zobaczymy jak będzie...
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2014, 17:52:50 wysłana przez jachraniak »

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 27, 2014, 17:48:59 »
Ciekawe, a tak w ogóle to możliwy jest jeszcze trzeci wariant - że użytkownik sam decyduje czy chce użytkować program zgodnie z wariantem pierwszym lub drugim (metodą wyboru np. podczas instalacji lub w samym programie).  :wink:

*

Offline ffreeze

  • **
  • 132
  • Sprzęt: 6 z iAM EU
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 27, 2014, 18:16:10 »
Widzę, że na Ciebie zawsze można liczyć  :grin:
Staram się ;-)
Cytuj
Swego czasu był podnoszony argument, że źle jest, gdy mapka jest spięta z apką...
Też uważam że to kiepski pomysł. W hipotetycznej sytuacji, kiedy AQ szybko naprawia jakiś drobny, ale uperdliwy błąd - ja, jako użytkownik wersji EU muszę ciągnąć 2 giga. Trochę bez sensu. Poza tym, aktualizacje map nie musiałby przechodzić przez proces zatwierdzania w AppStore. Co prawda ten proces ma swoje zalety, ale raczej w przypadku programów niż ich danych.
pozdra
2f

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 27, 2014, 20:04:21 »
W hipotetycznej sytuacji, kiedy AQ szybko naprawia jakiś drobny (...) błąd
Sytuacja o której piszesz nie jest hipotetyczna. Aqurat zawsze szybko naprawia błędy  :wink:

No ale powiedzmy, jest błąd w mapie... Mogą zrobić bez certyfikacji całości (apka+mapka) w Apple. Wrzucają mapę na serwer i po chwili możemy pobierać.
Druga opcja dotyczy samej apki... Update spowodowany błędem czy po prostu dodaniem nowych możliwości może pojawić się w dowolnym momencie. W sensie, że np tydzień po wydaniu mapy. To jest dobre.

Z jednej strony pasuje mi dotychczasowy model, w którym przy każdej aktualizacji mapy dostajemy coś nowego w programie. Biorąc pod uwagę, że Aqurat zobowiązał się do 6 aktualizacji map, przez okrągły rok coś się dzieje z programem.
Nie mniej jednak na pewno są użytkownicy którzy nie nadążają z changelogiem... Dla nich na pewno będzie to bardziej komfortowe. To nienadążanie widzę po części komentarzy. Szkoda, że w AppStore developer nie może odpowiadać na komentarze tak jak w google play. Obserwowałem negatywy do 1.7, które były napisane z myślą o 1.4 czy 1.6. Po interwencji Aquratu często zmieniały się na 4 czy 5 gwiazdek.

*

Offline MonsterLolek

  • **
  • 241
  • Sprzęt: Iphone 6s 64GB
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 28, 2014, 11:41:10 »
Aqurat zawsze szybko naprawia błędy  :wink:

"uwielbiam" cię za takie teksty , nie obniżaj tego poziomu wypowiedzi nigdy  :ok: :wink:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 28, 2014, 14:26:29 »
No popatrz, pierwszy po Twoim wpis na forum akurat dotyczy usunięcia błędu w AM...

cytuję
Zgłosiłe do Aqq ten błąd i dostalem odpowiedź że poprawią w następnej wersji programu :) tylko nie napisali kiedy :(

Poprawienie zgłoszonego błędu przy pierwszej aktualizacji chyba można traktować jako szybkie...

:mrgreen:

*

Offline MonsterLolek

  • **
  • 241
  • Sprzęt: Iphone 6s 64GB
Odp: Ankieta
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 28, 2014, 18:40:03 »
no tak, trudno się z tym nie zgodzić. Pozostaje tylko pytanie kiedy ta aktualizacja  :grin: