problem z rejestracją

  • 9 Odpowiedzi
  • 25161 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z rejestracją
« dnia: Lipiec 10, 2012, 08:53:17 »
Witam

Piszę z prośbą o pomoc, ponieważ mam problem z rejestracją Automapy.

Sprzęt to Navroad Duxo, z oprogramowaniem 4.2, karta Sandisc 4 GB, oryginalna mapa AM 6.10.e.

Urzywam AM od dłużego czasu i oprócz kilku krytycznych uwag nie mam na codzień z nią problemów; tylko na samym początku (2 lata temu ?) wystąpiło to, co teraz.

Przedłużyłem subskrybcje i zciągnąłęm ze strony AM nową wersję. Chcąc ją zainstalować robiłem krok po kroku to, co podpowiadał system. Doszedłem do 'chmurki' setup - 1. przełóż kartę do urządzenia, 2. uruchom AM, 3. potwierdź komunikat, 4. przełóż kartę do czytnika i naciśnij OK.

i tu zaczyna się problem. Przekładam, naciskam - i nic. Chmurka nie znika, rejestracja nie kończy się.

próbowałem zciągnąć program jeszcze raz, przechodziłem tą procedurę kilka razy, wiciągałem kartę bezpośrednio i poleceniem 'koniec' zwalniając zasoby, formatowałem kartę (ostatnio nie było zmiany sprzętu) i nic.

pracuję jako kierowca, potrzebuję tego na dziś na 19 godz. macie może jakieś pomysły ? pozdrawiam

*

Offline lola

  • *****
  • 1240
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2012, 09:20:40 »
Próbowałeś zrobić rejestrację na urządzeniu, po uruchomieniu AM?


Pozdrawiam,
Ł.O.

Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2012, 10:22:52 »
nie, nie próbowałem, nie widziałem także takiej funkcji w menu. dotychczas działała opisana droga, dziś zawiodła. poza tym do rejestracji chyba potrzeba urządzenia online; wiem, że duxo ma możliwość połączenia się wifi i gprs, ale jakość tych funkcji jest dramatyczna, firma zakpiła z urzytkowników wypuszczając taki produkt, także tą drogą chyba nie wyda

próbowałem także zmieniać w ustawieniach ścieżkę dostępu (kiedyś czytałem, że tu może być problem), ale niewiele to pomaga

jest jeszcze jedna kwestia, nie wiem czy istotna. pracuję na pc pod windowsem, i gdy podłącza się kartę pamięci lub pendrive to jest krótki dźwięk.
z powodu bardzo słabej jakości akumulatora w duxo (kolejny model, od nowości), podczas aktualizacji, aby mi nie zgasł jest on cały czas podłączony do komputera na ładowanie, poprzez usb. i średnio co kilka sekund słyszę taki dźwięk jak podłączanie - odłączanie urządzenia. nie wiem dlaczego tak się dzieje i czy może to mieć coś wspólnego z błędem przy rejestracji ?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2012, 10:33:29 wysłana przez Dejavu »

*

Offline lola

  • *****
  • 1240
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 10, 2012, 10:38:47 »
nie, nie próbowałem, nie widziałem także takiej funkcji w menu. dotychczas działała opisana droga, dziś zawiodła. poza tym do rejestracji chyba potrzeba urządzenia online; wiem, że duxo ma możliwość połączenia się wifi i gprs, ale jakość tych funkcji jest dramatyczna, firma zakpiła z użytkowników wypuszczając taki produkt, także tą drogą chyba nie wyda
Czy po uruchomieniu AM program zgłasza brak rejestracji map i sugeruje rejestrację, czy pozwala normalnie pracować, przeglądać mapy, wyznaczać trasy? Jeśli sugeruje rejestrację, to proponuję chwilę powalczyć z urządzeniem, aby zarejestrować na urządzeniu i nie przejmować się instalatorem AM. Jeśli nie krzyczy o rejestrację, to tym bardziej możesz spokojnie machnąć ręką na instalator windowsowy.

Pozdrawiam,
Ł.O.

Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 10, 2012, 10:49:57 »
podczas ładowania jest pokazane - Licencję posiada: automapa, gdzie dotychczas były moje dane, po czym wyświetla się komunikat "mapa nie jest poprawnie zarejestrowana. zarejestruj mapę. Ok"
Włącza się program, w tle jest napisane "mapa nie jest załadowana" a funkcje nawigacji są na szaro, nieaktywne.
załadowanie z funkcji "menu-ustawienia-ogólne-wczytaj mapę" czy "przywróć ustawienia fabryczne" także nic nie daje.
nie znalazłem w menu funkcji rejestrowania z poziomu urządzenia. przeczytałem 'pomoc' i wykonałem krok po kroku procedurę instalacji, i nic

----
udało mi się na tyle naładować nawigację, że przeszła procedurę instalacji sama, bez podłączenia kabla do komp. efekt taki sam. gdy wychodzę z mapy nie przez wyciągnięcie karty ale przez 'koniec', to system zwalnia zasoby, przechodzi do menu urządzenia i wyskakuje mi wiadomość, że 'aplikacja automapa ma poważny problem i została zakończona'.
pomyślałem też o jednej rzeczy - instalacji kończy mi się na 'chmurce': postęp instalacji - trwa wydobywanie numeru identyfikacyjnego urządzenia ....." i koniec. może stopuje, bo nie może wydobyć nr ? może nie może wydobyć nr, bo przeładowałem system ? tylko że już na nim pracowałem i nie było problemu. sam nie wiem ....... bez was nie dam rady, a nie mogę pozwolić sobie na 2 tyg. reklamacji (jeżdżę na karetce).
zasilacz też mam uszkodzony (zakłuca radio i cienko ładuje) ale nie zostanę bez niczego. kupiłem taki do gniazdka na 220v, ale okazał się mocno chiński..
nawigacja ponad 500 zł, mapa też droga (mam eu) i nie mogę kożystać. nie podoba mi się to

------

przeinstalowałem ponownie wszystko kilka razy w różnych konfiguracjach, przeczytałem wszystkie pomoce jakie znalazłem i nic. napiszę do AM, może oni coś wymyślą. ciekawe jaki mają czas reakcji
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2012, 11:57:40 wysłana przez Dejavu »

*

Offline lola

  • *****
  • 1240
  • Sprzęt: S7, Axim x51v
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 10, 2012, 21:49:32 »
przeinstalowałem ponownie wszystko kilka razy w różnych konfiguracjach, przeczytałem wszystkie pomoce jakie znalazłem i nic. napiszę do AM, może oni coś wymyślą. ciekawe jaki mają czas reakcji
I support znalazł rozwiązanie problemu?


Pozdrawiam,
Ł.O.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 10, 2012, 23:40:11 »
Przełącz DUXO w tryb USB Storage i wtedy spróbuj zainstalować jak w czytniku kart.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 12, 2012, 10:13:48 »
Najprościej jest chyba zadzwonić do suportu, żeby zwolnili licencję po czym przypisać ją do karty pamięci zamiast do urządzenia.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 12, 2012, 16:15:39 »
finito :)

pomyślałem o rozwiązaniach, które podaliście - zmiana rejestracji z urządzenia na kartę, ale chciałem wcześniej spróbować innych dróg.
pomyślałem także o urzyciu urządzenia jako czytnika, ale mapa EU wczytuje się w takim rozwiązaniu ... parenaście godzin :D także "to se newrati"

nie napisałem, że -mając licencję EU- chcę zarejestrować PL. ale to szczegół nie mający wpływu na problem.

support AM odpowiedział odrazu. zapytali o rodzaj urządzenia i polecili wykazować z jego pamięci folder AM EU. zadziałało. przełożyłem kartę, 'wyskoczyła' nowa 'chmurka' - 'naciśnij ok i przejdź do dalszego etapu rejestracji' - przełożyłem kartę do PC i .. kiszka. przełożyłem więc jeszcze raz do urządzenia, powiedziało mi, żebym łaskawie jednak zarejestrował mapę, wtedy menu-koniec, zpowrotem do pc - i udało się. jak mało potrzeba do szczęścia :)

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: problem z rejestracją
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 12, 2012, 19:18:35 »
To dziwne, że w trybie USB Storage mapa EU instaluje się paręnaście godzin. W moim Navroadzie (co prawda mam VIVO, ale nie powinno tu być różnicy) jest porównywalnie z najszybszymi czytnikami. Co innego w trybie Activesync - tu może być kilkanaście godzin.