Autor Wątek: Prosze o pomoc przy ActiveSync via BT  (Przeczytany 2016 razy)

0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Joozioo

  • Newbie
  • Wiadomości: 3
Prosze o pomoc przy ActiveSync via BT
« : Grudzień 30, 2004, 22:50:56 »
Chodzi o uruchomienie ActiveSync przez Bluetooth'a.

Przegladając listę postów, która wyświetla sie po wyszukaniu wg "activesync and BT" można sie dużo dowiedzieć, szkoda tylko ze nigdzie nie ma tego opisanego dokładnie i krok po kroku (w końcu nie wszyscy urzytkownicy PDA to informatycy).

Próbowałem wielu sztuczek i nic.. Pomysły sie skończyły..

PDA: ACER n30 z Windows Mobile 2003 Premium Edition
BT: Bluetake BT009X

Ustawienia komputera:
- BT \ Urządzenia Bluetooth \ Porty COM
     Port: COM3
     Kierunek: Wychodzące
     Nazwa: ABC'Generic Serial'

- ActiveSync \ Connection settings..\
     Allow serial cable or infrared connection to this COM port: COM3
     Allow USB connection with this desktop computer
     Allow network and RAS server connection with this desktop computer

Ustawienia PDA:
- Ustawienia \ Zarządzanie siecią
     Wszędzie ustawione "Bluetooth Settings"
- Kompuer zesparowany jest z PDA
- ActiveSync \ Narzedzia \ Opcje...
     "Pozwól na synchronizację z PC przy użyciu tego połączenia: BlueToothActiveSync"

Nie chce działać..
Gdy ActiveSync próbuje sie połączyć z PDA to w PDA w aktywnych połączeniach pojawia sie "przychodzącze generic serial" ale w komputerze wyskakuje komunikat o nie poprawnym podłączeniu urządzenia i w PDA połączenie znika...
Nie wiem o co wtym chodzi!
Bardzo proszę o szczegółowe przedstawienie sprawy (krok po kroku jak dla laika), przyda sie to nie tylko mi :)


PDAclub.pl

Prosze o pomoc przy ActiveSync via BT
« : Grudzień 30, 2004, 22:50:56 »
R E K L A M A:


Offline bastiann

  • Clubowicz
  • ****
  • Wiadomości: 919
  • Sprzęt: ERA G2
Prosze o pomoc przy ActiveSync via BT
« Odpowiedź #1 : Grudzień 30, 2004, 23:02:30 »
Tak, znany problem :))
Sam z tym walczyłem kilka razy.
Sprawa wyglada tak:
Jaki masz Manager BT w spoeim Acerze?
Powinieneś mieć w nim osobną usługę pt. ActiveSync via BT i przy jej pomocy inicjować ActiveSynca własnie z managera BT.
W komuterze PC powinieneś mieć dwa porty com via BT.
Jeden przychodzacy a drugi wychodzacy. Numery portów do sprawdzenia w Managerze BT na PC.
 Później w ActiveSyncu na PC w menu Ustawienia Połączenia musisz miec liknięte Uzyj kabla szeregowego ... i wskazać mu nr portu com "przychodzacego". U mnie jest to com 4 (...provide to other BT devices).
Zainicjalizuj połączenie ActivSynca z ikonki w BT Managerze w Twoim Acerze. Powinno zaskoczyć